Toon posts:

vreemd ding op processor pentium 2

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ikheb onlangs een kapotte server opengevezen en ik zie een vreemd ding op de processor : het is een stalen of metalen plaat die op de proc gevezen is het is een plaat met 20 uitsteeksels erop en op het moederbord ook kan dit soms een cooler zijn in de case zat ook een cooler denk ik

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-08 17:40

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

ja dat is een passieve koeling..

[ Voor 4% gewijzigd door Welleweerd op 20-08-2004 18:23 ]

Bedankt alvast

• ACID-dude
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 19:01

ACID-dude

Make More Music!

Klinkt als een normale heatsink, die de processor passief koelt.

iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

En ja P2 koeler+heatsinks kunnen groot zijn :D Kheb zelf ook zo'n kacheltje hier staan.

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:50

Wok

Dakloos...

Klinkt als de heatsink van een Compaq-server :P Heb hier ook een Compaq-bak thuis gehad voor onderhoud en die had ook zo'n bizar grote heatsink :)

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:26

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
ik heb ook zo'n P3 systeem van Compaq met Passief gekoelde Processor :), is erg relaxt want hij maakt zo goed als geen geluid :D, handig voor in de huiskamer...

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

en het is ook tijd om een nieuwe toestenbord voor je computer te kopen je mist namelijk enkele toetsen opzich niet zo erg alleen leest het natuurlijk irritant stel je voor dat mijn e tots wg zou valln dat zou norm lsbaar zijn dnk j nit idd gebruik dus die . , ? ! en wat dan nog, dan kunnen wij binnen de 2 minuten weten wat er staat ipv die ene latijnse zin 30 keer opnieuw te moeten gaan lezen en er nog niets van verstaan!!

ASSUME makes an ASS out of U and ME

Verwijderd

Topicstarter
aXe schreef op 20 augustus 2004 @ 18:25:
En ja P2 koeler+heatsinks kunnen groot zijn :D Kheb zelf ook zo'n kacheltje hier staan.
grote lompe dingen tegenover de nieuwe versies 8)7

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-08 17:53

--MeAngry--

aka Qonstrukt

aXe schreef op 20 augustus 2004 @ 18:25:
Wel mooie dingen hoor, mooie geluidloze computer. :) Toentertijd hadden 99 van de 100 videokaarten ook passieve koeling dus had je alleen de voeding die wat geluid maakte.
Casefan was ook een bijna ongehoord begrip bij de meeste computerzaken in die tijd :P

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Da's dus gewoon een "heatsink" :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.