Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Topicstarter
Ik heb net via gratis-gsm.nl m'n gegevens (eigenlijk die van m'n ouders :+) ingevuld voor deze aanbieding.

Nu staat er op het formulier dat ik moet opsturen dat het een zakelijke aansluiting betreft, weet iemand hoe dat zit? Telefoon wordt niet meer opgenomen (duh, wie werkt er dan ook tot 18:00 door..?) :(

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Nou ben je zakelijk ?

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Topicstarter
Het is bedoeld als prive aansluiting maar ik heb al gebeld met gratis-gsm (eindelijk namen ze de telefoon op...), en dat is gewoon standaard boven het aanmeldingsformulier.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• hellrazor
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-11 13:54
dan moet je waarschijnlijk een kvk nummer hebben

Verwijderd

Is dit Hi-25 SIM only? Kun je beter op www. gsmeasy.nl bestellen. Krijg je 475,- cashback.

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Topicstarter
Nu te laat want hij is al verzonden :( En ja..ach die 55 euro. Scheelt 2,29 per maand uiteindelijk en het was toch al goedkoop.

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:49

Wimo.

Shake and Bake!

Jammer dat orange niet van zulke stunts heeft
Pagina: 1