Help! maxon mn2+ geblokkeerd?

Pagina: 1
Acties:

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-02 22:36
Ik heb een probleempje:

ik heb al sinds jaren een libertel prepay Maxon MN2+ telefoon die een simlock heeft. Nu is mijn T610 met abbo verloren, dus wilde ik mijn nieuw bestelde sim van dat abo in mijn oude maxon gebruiken. Was ff vergeten dat ie een simlock had.

Ik heb geprobeerd hem zelf te unlocken, maar zonder goed resultaat. Hij zegt nu "SIM LOCK, GSM GEBLOKKEERD"
minders, ook met mijn oude libertel prepay sim erin doet ie dit nu!

heb al geprobeerd met de PUK code van mijn abo sim, maar die werkt niet. Heb de oude libertel PUK code ook nog wel ergens maar die zal ook wel niet werken...

Wat in godsnaam kan ik nog doen?
thnx

• JeroenG
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-02 09:13
Als je gewoon even langs vodafoon was gegaan hadden ze hem gratis simlockvrij gemaakt.
Hoe heb je zelf geprobeerd te unlocken? Misschien kan je de telefoon opnieuw proberen te flashen?

• Initial G
Ik had een programmaatje van internet. Zag er wel betrouwbaar uit, alleen misschien niet geschikt voor mijn foon.
Ik denk idd dat ik hem moet flashen ofzo. Weet iemand daar toevallig een winkel/adres voor?
Stom geklooi met die telefoons altijd :(

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06-2025
Anders loop ff een citypoint in, die dingen zijn zo prehistorisch dat ik het niet durf te zeggen.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

• Initial G
Ben bij citypoint geweest, die excelleren in traagheid, ik moest 2 weken wachten op een code. Ze verwezen me zelfs door naar de handige Turk op de hoek (letterlijk, nl mobile unlimited in de nieuwstraat in Groningen) Deze heeft geprobeerd hem te unlocken, maar hij zei dat ie totaal vernaggeld was. Kapoet.
punt einde.

:(