Misschien een domme vraag maar voor mij een weet.Soms gebeurt het dat een origineel pictogram van een site op mijn bureaublad veranderd naar een standaard pictogram (internet explorer).Zo zijn bijvoorbeeld bij mij deze van de olympische spelen en fifa veranderd in deze van internet explorer maar de betreffende sites worden wel nog geopend.Hoe komt dit?Kan ik trouwens een pictogram die ik graag zie opslaan om te bewaren.
Verwijderd
Dat komt, omdat je internetcache leeg gemaakt is, handmatig danwel automatisch.
De info van dat pictogrammetje staat daar namelijk
De info van dat pictogrammetje staat daar namelijk
Je kunt dat icon simpel uit de HTML-source van een site slopen:
Dat staat zo in de GoT code. Sla hem op en je kunt hem gebruiken. Compeutje heeft er inderdaad gelijk in dat die dingen gecached staan, vandaar dat ie weg is zodra je je cache leegt.
En een titeledit, 'pictogrammen' is een beetje cryptisch...
HTML:
1
| <link rel="shortcut icon" href="http://gathering.tweakers.net/forum/../favicon.ico" type="image/x-icon"> |
Dat staat zo in de GoT code. Sla hem op en je kunt hem gebruiken. Compeutje heeft er inderdaad gelijk in dat die dingen gecached staan, vandaar dat ie weg is zodra je je cache leegt.
En een titeledit, 'pictogrammen' is een beetje cryptisch...
[ Voor 8% gewijzigd door G33rt op 20-08-2004 17:51 ]
Compeutje bedankt voor uw antwoord alsook G33rt maar uw antwoord dat u daar geeft is wel chinees voor mij want zo een expert ben ik nu ook weer niet.Kan u mij eenvoudig uitleggen hoe ik eventueel deze pictogrammen kan terug krijgen.