Ik ben op het moment bezig met mjin portfolio site eni k loop tegen een vreemd probleem op. Zodra IE6/win over een link hovered dan verlies ik een deel van mijn layout. Dit is het te zien op pagina: http://www.s82.nl
Zodra a:hover getriggered wordt dan veranderd mijn layout!
Opera en Firefox hebben geen problemen. Ie6/win is in standaardmode. Iemand een idee wat de oorzaak is?
Dit is de CSS voor de links.
Ik heb even een achtergrond image (bg2, van sidebar) een blauwe kleur gegeven zodat er beter te zien is wat er fout gaat. Zodra men over een link hovert gaat de scrollbar weg, als men dan op een link in de lange colom hovered komt ie weer terug!
Zodra a:hover getriggered wordt dan veranderd mijn layout!
Opera en Firefox hebben geen problemen. Ie6/win is in standaardmode. Iemand een idee wat de oorzaak is?
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| #content a:link, #content a:visited, #content a:hover { font-weight:bold; color:#C8C17B; } #content a:hover { background: #C8C17B; color: #6E0009; } #content h2 a, #content h3 a { text-decoration: none; } |
Dit is de CSS voor de links.
Ik heb even een achtergrond image (bg2, van sidebar) een blauwe kleur gegeven zodat er beter te zien is wat er fout gaat. Zodra men over een link hovert gaat de scrollbar weg, als men dan op een link in de lange colom hovered komt ie weer terug!
[ Voor 59% gewijzigd door Justice op 20-08-2004 18:28 ]
Human Bobby