[Word2k3] Beste manier om screenshots in je doc te zetten

Pagina: 1
Acties:

• LePlatDuJour
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:04

LePlatDuJour

Fighting entropy since 1970

Topicstarter
Goeie,

Ik ben bezig met een gebruikershandleiding met wat stap-voor-stap zaken; ziet er als volgt uit:

1. Doe ditte en datte. Het volgende scherm verschijnt: {2 x shift+Enter}

<screenshot>

2. Doe zus en zo. Het volgende scherm verschijnt: {2 x shift+Enter}

<screenshot>

Ik wil uiteraard dat de screenshots daar blijven staan waar het moet, maar dat lukt me niet. Als ik wrapping style op Inline with Text zet dan gaat-ie de tekst om het plaatje heen vouwen, en dat wil ik niet. Als ik de wrapping style op Top/Bottom zet, met de Vertical alignment: Top of Line dan scrollt-ie niet mee.

Ongetwijfeld zijn er hier mede-tweakers die wel 'ns zoiets bij de hand hebben gehad, dus... wat is de beste manier om screenshots in je Word document te zetten?

What use is a man walking on water if you don't follow in his footsteps?

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik gebruik altijd de optie "om kader" uit die werkbalk die verschijnt als je op het plaatje klikt (knopje tekstterugloop). Ik heb alleen ff geen idee hoe dat vertaald is (2e regel van boven in mijn menu).

Als het goed is kun je nu je plaatje tussen de tekst positioneren en als je ergens nog een enter wilt hebben dan gaat het plaatje mee naar beneden.
Ik weet niet of dit een antwoord is, maar dan komt het door je post die ik niet begrijp

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-07 14:09

Padvinder

doet z&#039;n best

Je kan toch gewoon voor inline with text kiezen en vervolgens een paar keer op <enter> drukken :? Dan staat je tekst netjes boven en onder het plaatje.

Verwijderd

Gebruik tabellen om screenshots en tekst daar neer te zetten waar je wilt