Toon posts:

[NT] Backup naar harddisk

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

ik heb veel gezocht, maar ik kon niets vinden over het
online backuppen van een NT server + Exchange naar een harddisk

We hebben hier zowel ntbackup als veritas 8.6, maar beide schijnen alleen naar tapestreamer te kunnen backuppen. Het is helaas voor ons geen optie om een tapestreamer te gebruiken.

Heeft iemand suggesties?

Verwijderd

beide kunnen ze naar schijf backuppen. alleen geen online backup van exchange (ntbackup) veritas heeft een plugin nodig.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Backup to File is in allebei de produkten aanwezig als mogelijkheid.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:44
Hallo TomL,

Op got gaan we ervan uit dat je zelf ook een beetje resarch doet voordat je een topic opent. Hieronder versta ik de helpfunctie van ntbackup (deze roep je op door f1 te drukken), ik zal even een stukje kopieren uit wat ik heb gevonden in deze help (ik zocht op "backup naar bestand").
Voer een van de volgende handelingen uit in Doelbestemming van back-up:
Klik op Bestand als u een back-up van bestanden en mappen wilt opslaan in een bestand. Deze optie is standaard geselecteerd. Klik op een tapeapparaat als u een back-up van bestanden en mappen wilt opslaan op een tape.
Voor backup exec gaat het zelfde verhaal op, maar daar is het een extra module zoals iis5_rulez al aangaf.

Probeer in je volgende topics iets meer zelf uit te zoeken :)

Dit topic is gesloten.