Toon posts:

S-video en geluidskabel van PC naar DVD speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus 2 lange kabels, 1 svideo kabel en 1 geluidskabel (minijack en dan 2 tulpjes), die sluit ik dus aan van mn PC naar de DVD-speler, het geluid werkt wel maar ik krijg geen beeld. Als je PC beeld stuurt naar de DVD dan moet die DVD dat toch naar de TV sturen ofzo? Ik heb het ook al geprobeerd om Svideo - composit te gebruiken maar dat ziet de DVD ook niet.

Is dit uberhaupt wel mogelijk? Ik ben bang dat ik de s-video kabel dan voor niks gekocht hebt want als ik de svideo rechtstreeks naar de TV doe dan zal ik wel zwart-wit beeld hebben.

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-02 17:02

André

Analytics dude

Dat zwart/wit had ik ook, maar door op mijn TV in te stellen dat er S-video binnenkwam maakt hij er kleur van. Misschien moet jij ook zoiets instellen op je DVD speler of TV.

Verwijderd

dat zwartwit is misschien omdat je pc op NTSC ingesteld staat, probeer is op PAL te zetten ergens. en die dvd aansluitingen, zijn dat geen uitgangen van de DVD naar bv een TV?

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Welke grafische kaart heb je?
Je kaart heeft een tv-out, maar heeft ie ook een tv-in?

Kortom: geef wat extra info.

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Verwijderd

De meeste DVD spelers hebben geen SCART doorgifte (zoals een videorecorder), maar alleen een output. Daarnaast zal een DVDspeler niet aan conversie doen en kun je dus beter je PC direct aansluiten aan je TV of videorecorder.