mobo heeft stroom: gaat niet aan

Pagina: 1
Acties:

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:03

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Topicstarter
Ik heb hier de pc van mijn schoonouders staan, omdat deze niet meer op wou starten (heeeel traaaaaaaag). Ik zei van nou dan neem ik 'm wel even mee naar huis. Ik heb 'm vanmiddag op m'n werk even helemaal schoongeblazen dus hij ziet er nou van binnen weer als nieuw uit (zat nogal veel stof in).

Mijn schoonouders zeiden nog: als je de stroomkabel eraf haalt dan moet hij eerst weer een dag aan de stroom zitten voor hij weer aan wil, ik had nog zoiets van "zal wel 8)7 ".. maar even op m'n werk net geprobeerd: lampje op mobo gaat wel branden, maar als ik de aan-uit knop indruk gebeurt er niets. :?

Zou de voeding naar z'n grootje zijn? De computer werd de laatste tijd steeds langzamer, en volgens mij is de harddisk ook niet helemaal lekker meer.

Het gaat om een Pentium III 1 Ghz.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-05 20:45

Blauw

De Schreeuw

Als het eerst een uur duurt voordat ie uberhaupt aan kan dan denk ik inderdaad dat de voeding kapot is

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:48

Meneer aard

Porsche rulez!

Probeer is de voeding apart te testen zonder het mobo/enig andere shit eraan door de groene draad van de atx stekker te verbinden met een ground op de atx.

Ik heb dit ooit ook eens een keer gehad, alles ging branden maar ding kwam voor geen meter vooruit. Voeding dood.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:03

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Topicstarter
Ik ga vanavond even kijken wat ie doet als ik de voeding van mijn oude PII-266 eraan hang (ik gok dat ie 't dan wel doet)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X