Ik heb hier de pc van mijn schoonouders staan, omdat deze niet meer op wou starten (heeeel traaaaaaaag). Ik zei van nou dan neem ik 'm wel even mee naar huis. Ik heb 'm vanmiddag op m'n werk even helemaal schoongeblazen dus hij ziet er nou van binnen weer als nieuw uit (zat nogal veel stof in).
Mijn schoonouders zeiden nog: als je de stroomkabel eraf haalt dan moet hij eerst weer een dag aan de stroom zitten voor hij weer aan wil, ik had nog zoiets van "zal wel
".. maar even op m'n werk net geprobeerd: lampje op mobo gaat wel branden, maar als ik de aan-uit knop indruk gebeurt er niets. 
Zou de voeding naar z'n grootje zijn? De computer werd de laatste tijd steeds langzamer, en volgens mij is de harddisk ook niet helemaal lekker meer.
Het gaat om een Pentium III 1 Ghz.
Mijn schoonouders zeiden nog: als je de stroomkabel eraf haalt dan moet hij eerst weer een dag aan de stroom zitten voor hij weer aan wil, ik had nog zoiets van "zal wel
Zou de voeding naar z'n grootje zijn? De computer werd de laatste tijd steeds langzamer, en volgens mij is de harddisk ook niet helemaal lekker meer.
Het gaat om een Pentium III 1 Ghz.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X