Ik ben al 40 pagina's van google afgelopen, maar ik ben er nog niet uit. Mijn broer heeft een PS2 gekocht, met een toetsenbord en muis (dat schiet beter). De verkoper heeft hem verteld dat hij ook gewoon kan internetten op z'n PS2 en TV. Nu ben i kdus een beetje voor hem op zoek, maar i kkom bar weinig informatie tegen. Alleen dat het via een omweg zou kunnen, maar mijn broer is noob dus het moet simpel zijn. Heeft iemand meer info hierover?
er was toch zo'n linux pakketje voor de PS2? harddisk en een CDtje ofzo, en daarmee zou je dan moeten kunnen surfen en "officen".
Heb je toevallig nog een link ofzo? Ik kan zo snel niets vinden. Het moet overigens wel cd erin en klaar zijn, niet te ingewikkeld.
http://www.us.playstation.com/peripherals.aspx?id=SCPH-97047
^dat moet het zijn.
een kitje: harddisk, CD, mem-card, monitorkabel, muis en tobo
lijkt me enigzins minder gebruiksvriendelijk dan jij graag wil.
edit: netwerkadapter zit er ook bij
^dat moet het zijn.
een kitje: harddisk, CD, mem-card, monitorkabel, muis en tobo
lijkt me enigzins minder gebruiksvriendelijk dan jij graag wil.
edit: netwerkadapter zit er ook bij
[ Voor 9% gewijzigd door McKaamos op 20-08-2004 17:12 ]
Dit is dus niet iets wat standaard ondersteund wordt door sony blijkbaar? Of op een andere manier simpel voor elkaar te krijgen is? Die kit ziet er ook al wel weer vrij ingewikkeld uit.
Er zit standaard geen browser bij wel een verkapte in de vorm van Central Station. Maar het is en blijft een spelcomputer hesig69 schreef op 23 augustus 2004 @ 10:09:
Dit is dus niet iets wat standaard ondersteund wordt door sony blijkbaar? Of op een andere manier simpel voor elkaar te krijgen is? Die kit ziet er ook al wel weer vrij ingewikkeld uit.
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Verwijderd
Er was toch ook nog die hack waarbij je de URL van Central Station verwisselde voor een startpagina van jezelf icm een minibrowser ?
er is ook een browser beschikbaar, egg browser heet die geloof ik, maar dat was een beta versie en die is volgens mij nooit uitgebracht.
Met linux zou het moeten kunnen, voor de rest geen id.
Hoezo kan je beter schieten met KB en muis? welke spellen wil hij gaan spelen online dan?
volgens mij zijn er weinig games die een muis en kb écht nodig hebben om een beetje te kunnen aimen
Met linux zou het moeten kunnen, voor de rest geen id.
Hoezo kan je beter schieten met KB en muis? welke spellen wil hij gaan spelen online dan?
volgens mij zijn er weinig games die een muis en kb écht nodig hebben om een beetje te kunnen aimen
Hij heeft vroeger bij mij op de pc altijd geknald, maar is nu het huis uit. Hij heeft geen zin om alleen een internet abbo te nemen alleen om spelletjes te spelen, hij wil ook graag een beetje kunnen surfen dan.
Pak je pc en koop zo'n kabeletje die doe je in je pc en in je tv. Done.
beetje internetten op je ps2 :-/ straks krijg je nog kitjes dat je je ps2 kan ombouwen tot telefoon of frituurpan.
beetje internetten op je ps2 :-/ straks krijg je nog kitjes dat je je ps2 kan ombouwen tot telefoon of frituurpan.
Ja duh... Hij wil eerst weten of het wel KAN, zoals ik hierboven al zei wil hij geen internet alleen om af en toe een spelletje te spelen.Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 09:57:
als hij geen inet abbo heeft hoe wil die dan online komen..
naja, goed, het KAN dus wel, maar tis niet op een simpele manier te doen (linux installeren enzow)sig69 schreef op 24 augustus 2004 @ 10:38:
[...]
Ja duh... Hij wil eerst weten of het wel KAN, zoals ik hierboven al zei wil hij geen internet alleen om af en toe een spelletje te spelen.
Pagina: 1