Toon posts:

mee luisteren gesprek?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wou net iemand bellen met me gsm en ineens zit ik bij 2 anderen in een gesprek. ze kunnen mij niet horen maar ik 1 van hun wel..

heeft iemand dit wel eens mee gemaakt??

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Jep, ook wel eens gehad, hoorde op de achtergrond een stem (nee ik heb geen gespleten persoonlijkheid :+)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Verwijderd

jah ook wel is gehad, maar wat het nou was :+

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ja, had ik laatst ook!

Belde met een vriend van mij, hij en ik belde allebei draadloos. Wij hebben een DECT toestel, maar ik weet niet zeker of hij dat ook heeft. Het gekke was dat wij iemand (een oude dame) de telefoon hoorden oppakken, een nummer draaien, kiestoon hoorden en even later hoorden we de andere partij opnemen. Ik zei tegen diegene die ik belde dat we maar even stil moesten zijn. :) Toen hoorden we dus een deel van het gesprek tussen die 2 oude omaatjes.

Toen zei diegene die ik dus belde dat hij dat al eerder gehoord had tijdens het gesprek. Toen zei de andere kant, de oude oma die de andere belde dat ze alwéér iemand anders onder het gesprek door hoorde. Ze hebben toen opgehangen met de laatste boodschap dat de een de andere wel zou weer bellen. :)

Was wel grappig, want als we wilden, konden we dus gewoon meepraten. Zij hoorden ons, wij hoorden hun..

[ Voor 7% gewijzigd door SanderTje! op 20-08-2004 14:12 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-02 21:41
Ook een keer gehad, maar dan anders.

Ik rijd op de snelweg met achter een collega aan in de tijd dat mobiel bellen nog kon achter het stuur. Ik zie dat hij mij gaat bellen (hadden we afgesproken). Ik pak me GSM: "Collega belt". Dus keurig naam in het display, dus juiste nummer. Ik neem op, heb ik iemand aan de lijn die iemand anders probeerde te bellen.
M'n collega kreeg ook iemand aan de lijn die waarschijnlijk die gast die ik aan de lijn had moest hebben. Een soort kruisverbinding ofzo. Ik had destijd libertel en hij Ben, die hadden nogal eens last van brakheid.