Toon posts:

[EXCEL97] Waar zijn mijn macro's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een aantal Macro's gemaakt. Nu wil ik ze aan een eigen menu-tje toevoegen maar als ik dan onder macro's kijk bij opdrachten dan zie ik alleen maar "aangepaste knop" en "aangepaste menuopdracht". Waarom zie ik mijn eigen macro's hier niet?

Als ik 2 van die aangepaste knoppen op mijn menu zet dan en opnieuw opstart dan komt mijn menu op met nog maar 1 knop Snap er niets van.

Ik ben hier en op google al flink aan het zoeken geweest maar tot op heden zonder resultaat..................

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• onkl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:01
Je moet eerst een aangepaste knop op je menu zetten. Dan in de eigenschappen van die knop naar de macro verwijzen.
Verder, zo'n knop heeft een naam (ook ergens in eigenschappen van dat ding), je kan maar 1 knop met een zekere naam in een menu hebben.
XL97 is grijs verleden voor me, maar hoop dat je hier wat verder mee komt.

Verwijderd

Topicstarter
Dat doe ik inderdaad en dan sla ik het handeltje op. Als ik vervolgens opnieuw opstart is mijn knop weer weg (de menubalk is er nog we dus daar ligt het niet aan). Snap er niets van.....

• Coolhva
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-08 11:05

Coolhva

Dr. Zero Trust

je kan aangeven of je de knop in het document wil maken of in normal.dot.

Als je wilt dat hij er altijd staat moet je zorgen dat je de knop in normal.dot maakt.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik wil hem alleen in het document hebben.

Ik heb al een eigen werkbalk met 3 knoppen erop. dat gaat prima. Nu wil ik dus een knop toevoegen maar die blijft niet staan op het moment dat ik het document weer open :-(

• Coolhva
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-08 11:05

Coolhva

Dr. Zero Trust

Ik kan me herinneren dat je die knop moet toevoegen met vba als je het document opend.

Knoppen toevoegen in excel is toch wat anders dan in word.

heb je al met google gezocht?
Pagina: 1