Toon posts:

[Dell 1600n] Waar zit het addertje?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Specs Dell 1600n

399,- is goedkoop voor een multifunctional laserprinter, maar 119,- voor een 4-jarige next-workday on-site garantie? lees ik over kleine lettertjes heen of is dit een hele scherpe aanbieding?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

400 euro voor een laserprinter combiding is niet duur, maar ook niet echt megagoedkoop dat er ergens een addertje zou moeten zitten.

Verwijderd

System
399.00 EUR
19%
474.81 EUR

Levering
15.00 EUR
19%
17.85 EUR

Totaal
414.00 EUR

492.66 EUR

Prijs exclusief B.T.W. Prijs inclusief B.T.W.
Te betalen Bedrag
414.00 EUR

492.66 EUR

Btw dus

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Volgens mij is het een normale prijs

Verwijderd

Zo te zien in de sloomheid van de printer. 20 pagina's per minuut maximaal betekent dus als je er een beetje normale documenten uit jaagt meestal dat je zes tot acht seconden wachten mag op je papiertje. Dat schiet niet op.

edit:
woeps

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 13:39 ]

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-05 20:24
Der staat toch ook:
Nederland ZAKELIJKE VERKOOP

Ik vind het dan niet zo gek dat het ex btw is. Gewoon goed lezen.

Verwijderd

Topicstarter
het gaat ook om een zakelijke inkoop en 20 pagina's per minuut vind ik nog goed te doen. ik vind dat onderhoud alleen zo belachelijk goedkoop. als je een onderhoudscontract met een leverancier als canon of minolta afsluit ben je in 4 jaar duizenden euro's duurder uit.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 14:40 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 14:40:
het gaat ook om een zakelijke inkoop en 20 pagina's per minuut vind ik nog goed te doen. ik vind dat onderhoud alleen zo belachelijk goedkoop. als je een onderhoudscontract met een leverancier als canon of minolta afsluit ben je in 4 jaar duizenden euro's duurder uit.
Is het niet per jaar dan, dat onderhoud?

Overigens, duizenden euros duurder zijn wij hier niet uit met (onze printer-supplier). Die pleuren hier printers neer, en betaalt vrijwel alles. Het enige wat wij vbetalen is een bedrag per printje en het papier. All the rest is hun probleem. next-business day service, gratis toner, gratis printertje vervangen als ie toch niet het fijnste model is, alle extra accessoires erbij, kost toch niets extra's...
Aan de andere kant, als je zoveel volume zou printen dat dit voor jou ook gold had je die servicecontracten niet duur gevonden.
Pagina: 1