waarom zou dat niet mogen/kunnen?, als het in een bedrijf is dan zou ik daarmee wachten in vakanties..
If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.
Vraag aan de TS: wat gebeurt er bij het defragmenteren, en wat is er belangrijk tijdens het defragmenteren?
Mja, zo stom vind ik em niet, ware het niet dat het al veelvuldig besproken is.
Koop al mijn ads!
Ligt eraan welk OS en welk bestandsysteem, geef eens wat meer info hier kan niemand wat mee.
Alle proemn in n drek
Nou.... vertel eens, waar heb je overal al zelf gezocht om zelf tot een antwoord te komen of het wel of niet nuttig is.Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 12:51:
is het ook nodig/nuttig?
Kom op zeg..... heb je uberhaupt al op de site van Microsoft gekeken? Of de helpfunctie van je OS geraadpleegt? Hier open je toch geen topic voor?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
ik weet niet of het waar is maar heb ooit eens gehoord dat je systeem onstabiel kan worden door het defragmenteren.
En dit is niet wat je wilt hebben bij een server.
Verwijderd
ik weet wel dat het niet waar is. Waarom zou ie onstabiel worden? Denk er zelf eens over na....Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 12:59:
ik weet niet of het waar is maar heb ooit eens gehoord dat je systeem onstabiel kan worden door het defragmenteren.
Beetje weinig info over os en bestandsysteem dat is wel heel nuttig in dit geval.
Dit soort dingen kunnen nuttig wezen vooral als er veel schijf activiteit is zoals verplaatste bestanden etc.. maar moet je wel goed in plannen.
Dit soort dingen kunnen nuttig wezen vooral als er veel schijf activiteit is zoals verplaatste bestanden etc.. maar moet je wel goed in plannen.
Mijn eigen workstation defrag ik nooit, terwijl het zo stabiel als een rots is. Mijn WinXP downloadservertje defrag ik ook nooit, het is nog nooit gecrashed: Aan het besturingssyteem-partitie veranderd weinig, dus fragmenteerd het niet, en de datapartitie.. ach, daarvan crashed het heus niet hoor.Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 12:59:
🌞🍃
Verwijderd
Diskeeper is een van de meest verkochte addons voor Windows 2000 en 2003 server. Dat is niet omdat defragmenteren het systeem trager maakt!
Je kunt op de site van Executive software meer info vinden.
Je kunt op de site van Executive software meer info vinden.
Sorry, maar dit gaat helemaal nergens over 
Wij verwachten van een topic 3 belangrijke punten:
Wij verwachten van een topic 3 belangrijke punten:
- Een goede topic titel die je probleem of vraagstelling kort en bonding omschrijft. Nu doet jouw topic titel dat wel, maar in Windows Operating Systems zien we ook graag het OS in je topic titel staat (zie hierover ook de Windows Operating Systems Policy).
- We gaan op GoT uit van een eigen initiatief en 'de gevorderde' computer gebruiker. Vertel dus wat je zelf al geprobeerd hebt of zelf al gedaan hebt als je een topic start. Vertel wat je al gevonden hebt aan pro's en cons en dergelijke
- Geef voldoende en relevante informatie in het geval van een probleem, of als je een discussie wilt over of het wel of niet zinvol is je server te defragmenteren, breng dan iets meer aan dan een een regelige topic start.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()