Toon posts:

vraag over volgorde devices

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuw systeem in elkaar gezet en de HD van 120 gb ingedeeld en geformatteerd. De C partitie staat als eerste in totalcommander de D = cdrom, E = dvd writer, F partitie HD, G idem H idem I idem.

Zelf lukt het me niet om de partities achter elkaar te krijgen en de cdrom en writer achteraan.

wie o wie heeft tips om dit op te lossen? :D

alvast dank _/-\o_

edit: windows XP pro :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 12:28 ]

Verwijderd

Het zou handig zijn als je vermelde welk OS je gebruikt :)

Verwijderd

Windows XP gok ik?

Start -> rechterklik op 'deze computer' en dan 'schijfbeheer'.
Daar geef je eerst de cd-rom drives letters achterin het alfabet (dubbelklikken op de cd-rom drive in dat onderste rijtje met drives) en daarna geef je die andere partities de goede letters. dan geef je de drives weer een opvolgend lettertje et voila...

Non-windows XP moet je 't via apparaatbeheer doen, daar de properties van je cd-drives aanpassen

//edit//
Wat een waardeloze topicstart trouwens, alweer.
Lees verdorie eerst effe de FAQ's door als je nieuw bent. Nu mag je blij zijn dat er uberhaupt nog mensen willen antwoorden.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 12:28 ]

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-05 22:06
Welk OS???
WinXP: Configuratiescherm->Systeembeheer->Computerbeheer->Schijfbeheer

• Arnaud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-02 22:22
Start - Run - diskmgmt.msc

Eerst Device-letters verwijderen (Rechtsklikken, Change Driveletters and Paths), dan opnieuw toekennen

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Sorry, maar ik snap niet wat nu je eigenlijke vraag is aangezien er een boel informatie in je topic ontbreekt.

Zo mis ik in je topic titel het operating system, oftewel - welke Windows gebruik je - dat hoort in je topic titel te staan. Verder vraag je in je topic titel over de volgorde van de 'devices' maar gaat je eigenlijke vraag over de volgorde van drives :) Toch iets anders ;)

Daarnaast kan ik in je topicstart niet erachter komen wat nu precies je probleem is - lukt het niet om een drive letter toe te kennen? Zo ja - waar heb je dan op gezocht om dit op te lossen? Zo nee - wat is dan wel precies je probleem?

In ieder geval, met dit topic kunnen we niet zoveel, er ontbreekt wel erg veel informatie, en er ontbreekt inzet van jouw kant. Dit topic gaat dus dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.