Poorten forwarden met Winroute 6.0

Pagina: 1
Acties:

• Ranzy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-10-2023

Ranzy

Live 'till You Die

Topicstarter
Dat lukt me dus blijkbaar volledig niet, ik werkte hiervoor met Winroute 5.0 en daarmee was het vrij gemakkelijk, dat staat trouwens ook in de FAQ uitgelegd, maar met de 6.0 wil het niet lukken. Kan iemand me zeggen wat ik hier verkeerd doe?

Edit/
Ik zou dus de poorten van BF Vietnam moeten mappen, de interface Telenet is de internetaansluiting, thuis is de NIC die met het netwerk is verbonden. Mijn pc heeft als IP 192.168.0.2.

[ Voor 25% gewijzigd door Ranzy op 20-08-2004 12:20 ]

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Ik kan het fout hebben(gebruik prog niet) maar zit je niet in het verkeerde tabblad?

• GreyGhost
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:07

GreyGhost

Het is een spook

Moet je niet aan beide kanten (source , destination) Thuis EN Telenet hebben staan? De informatie moet toech heen en weer?

For I am grey, between the darkness and the light

• Ranzy

Ranzy

Live 'till You Die

Topicstarter
@ SSH: Nope, zit wel zeker in het juiste tabblad hoor.

@GreyGhost: Ik heb dat net ff geprobeerd, maar helaas mocht het niet baten... Toch bedankt hoor!

• DTorro
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 04:28
probeer die rule eens als allereerste in het blad..

en andere rule kan deze connectie 'overrulen' omdat die eerder vermeld staat

//edit
je kan ook de allerlaatste regel enabelen (alleen voor het spel dan) en deze mappen naar je PC... dan deze rule op de bovenste plek plaatsen.. dan word iig ALLE traffic naar jou pc gestuurd.

[ Voor 46% gewijzigd door DTorro op 20-08-2004 19:56 . Reden: Toevoegende info ? ]

• GreyGhost
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:07

GreyGhost

Het is een spook

Kloppen die ports?

Zie een boel verschillende, ook andere als je zelf hebt, o.a. ook UDP 23000 -23009 en

All ports are UDP:

4755 Listen Port
23000 GameSpy Internet
22000 GameSpy LAN
27243 - 27245 All-Seeing Eye
14567 or 15567 BF:V and PunkBuster

For I am grey, between the darkness and the light

• Ranzy

Ranzy

Live 'till You Die

Topicstarter
@ DTorro:
Ik denk echt niet dat de volgorde van de regels iets uitmaakt hoor, ik heb het in elk geval geprobeerd, with no result... En die allerlaatste "default rule" daar kan je niets aan veranderen, ja, je kan "Action" van "Deny" naar "Drop" veranderen, wat dus niet veel uitmaakt. Thanks anyway man!

@GreyGhost:
Ja blijkbaar had ik wel een paar andere poorten, ik had deze van een kerel op een of ander forum (gewoon gegoogled op BF Vietnam ports), die deze dus blijkbaar uit zijn duim heeft gezogen of zo... Maar euh... Helaas geen verbetering na het wijzigen van een paar poorten. En ik vergeet ook echt niet op apply te drukken of zo hoor.

Het zaakje ziet er nu dus zo uit.

• Ranzy

Ranzy

Live 'till You Die

Topicstarter
Echt niemand die dit programma gebruikt? Jaja ik weet het, een echte tweaker gebruikt Linux voor z'n router...

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-05 13:03
Volgens mij klopt de rule niet (normaal gesproken dan, ik gebruik geen Winroute), de source zou geen Telenet moeten zijn maar Any(Internet), met als destination Telenet(of Firewall).
De source weet je niet, dat kan heel internet zijn, dus Any. Zij connecten naar het externe IP v/d firewall dus Telenet of hoe deze ook heet

• Ranzy

Ranzy

Live 'till You Die

Topicstarter
Ook dat blijkt spijtig genoeg niet te werken, heb het net geprobeerd...

• Ranzy

Ranzy

Live 'till You Die

Topicstarter
Als ik middels de wizard zo alles open zet, wil dit dan zeggen dat ik echt slecht beveiligd ben? De traffic policies zien er dan zo uit.

• Ranzy

Ranzy

Live 'till You Die

Topicstarter
Ok, ze komen er zelfs op het support forum van Winroute niet uit (hoe moeilijk kan het zijn denk je dan, een paar poorten open zetten...) dus heb ik maar voor de beste oplossing gekozen, software van de concurrentie gebruiken waar het wel heel makkelijk mee is: Wingate. Zonder manual ff de poorten van Battlefield geforward en dat werkte meteen, joy, terug wereldburgers afknallen over 't net!
Pagina: 1