Toon posts:

Aopen 6800 Gt ( 12 pipelines?)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.aopen.nl/products/vga/Aeolus6800GT-DV256.htm

ik dacht dat alleen de GT van Asus maar 12 pipelines had? Is het een typfout of niet?

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 12:00:
http://www.aopen.nl/products/vga/Aeolus6800GT-DV256.htm

ik dacht dat alleen de GT van Asus maar 12 pipelines had? Is het een typfout of niet?
Dit is een Aopen.
◊ 12 Pixel Pipelines
Heeft ook 12.
Maar zijn vast wel meer te enablen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-07 10:20
nouja Asus heeft in die zin geen GT, maar je zou inderdaad kunnen zeggen dat Aopen hier ook iets probeert. Al zijn er ook gewoon GT's van Aopen die wel 16 pipes hebben.

Of een typo, of een nieuw product :P

Verwijderd

Topicstarter
Gaan de vier overige pipelines geactiveerd kunnen worden of gaan ze simpelweg nie zijn?

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:26

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 12:34:
Gaan de vier overige pipelines geactiveerd kunnen worden of gaan ze simpelweg nie zijn?
Weet je nooit he, of ze geactiveerd kunnen worden that is. Net zoals overklokken, je kan nooit zeggen hoe hoog een CPU gaat komen. Soms zijn de pipelines kapot, soms niet, in het eerste geval zal het aanzetten ervan artifacts geven (oid) en in het laatste geval heb je mazzel en heb je dus 16 pipelines.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-08 14:28
als Aopen nu een 12 pipe GT gaat verkopen vind ik het laag.

de ASUS gamers edition is gewoon een Non Ultra met sneller geheugen dan de Non Ultras van andere aanbieders. Maar ze noemen hem niet GT.

maar als Aopen nu hun Non Ultra GPUs gaat onder de naam GT vind ik dat laag.
hij zal waarschijnlijk hoger geclockt geheugen hebben (staat GDDR3).

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:02
volgens mij zitten er standaard 16 in zon kaart alleen zijn er 4 uitgeschakeld. in mijn 6800LE (wegens firmware problemen retour) zaten er in ieder gavel wel 16 op. ze zijn alleen niet standaard ingeschakeld.

• Biff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-01-2025

Biff

waar zijn de visjes

Het is bijna zeker een typefoutje. Een 6800 met 12 pipelines is nu eenmaal geen GT. En verder heb ik die kaart zelf, en qua benchmarks scoort ie precies hetzelfde als alle andere GTs.

Yeah well. The Dude abides.

Pagina: 1