Toon posts:

[mp3]Tool om te cleanen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al even op zoek naar een tool om mp3's op te kunne ruimen.

ik heb in totaal al zon 13 Gig aan mp3's staan maar de helft is dubbel of doet het niet.
Nou is het met explorer zelf veelste veel werk om ze op te ruimen. en heb vaker gehoord dat er tools bestaan waarmee het een stuk makelijker gaat.
Proggies die ID3v1/v2 kunne lezen en ook de filename zodat ik ze allemaal makelijk kan zoeken en weghalen als ze niet goed of dubbel zijn.

Ik ben met winamp wel een klein stuk verder gekomen maar ik weet dat er meer proggies zijn maar dat ik ze maar nie kan vinden.

iemand die zon proggie kent of heeft?
b.v.d

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 09:42

beerns

it is I, Leclerc

zoiets wil ik zelf ook graag hebben, ik heb er net nog iets meer dan jou en ik heb er vrij veel waarbij dus de bestandsnaam correct is, maar de id1 en 2 tags iets zeggen als *Unknown artist - track 1*
Ik wil dus graag ook iets dat de tags weghaald waar het kan, MAAR als de tags wel kloppend zijn, dat ie ze dan laat staan
zal wel moeilijk zijn.

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

• E-razor1984
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-07 21:05
je zou hier eens naar kunnen kijken mp3 collector zet al je mp3's in een lijst en dan kun je ze allemaal uitzoeken op alfabetische volgorde