[MS Word] Paginanummering

Pagina: 1
Acties:

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:55
Volgend probleem,

Document van 60 pagina's. Eerste 4 pagina's wil ik geen paginanummering. Deze moet beginnen op pagina 5 maar dan met paginanummer 1.

Dit is me gedeeltelijk gelukt. Ik voeg een sectie-einde in en start de nummering vanaf 1 op pagina 5. Probleem is alleen dat de eerste 4 pagina's automatisch de nummers 1 t/m 4 krijgen. Dit wil ik dus niet.

Hoe zorg ik ervoor dat de eerste 4 pagina's leeg blijven en hij op de 5e pagina met paginanummer 1 begint??

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je kop en voetteksten van je eerste sectie aanpassen c.q. verwijderen.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Ajunne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09-2025

Ajunne

Uitje

BtM909 schreef op 20 augustus 2004 @ 11:34:
Je kop en voetteksten van je eerste sectie aanpassen c.q. verwijderen.
Dat werkt toch niet? Kop- en voetteksten zijn toch dezelfde doorheen het hele document?

Hoe ik dit persoonlijk altijd oplos (werkt jammergenoeg alleen maar voor documenten die in hardcopies moeten ingeleverd worden) is gewoon de eerste pagina's waar je geen nummering voor wilt in éé .doc bestand, en de rest dan in een ander .doc, eventuele bijlagen zonder nummering dan in een derde document. In het tweede document stel je dan in dat de nummering bij 4 moet beginnen in plaats van bij 1.

Is een erg lame workaround, maar werkt wel.

• Shuisman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-08 16:52
Je ZOU alle 4 eerste pagina's eind secties toe kunnen voegen en dan bij nummering opties het vinkje "nummer op eerste pagina" uitzetten....en dat dan bij de 4 eerste pagina's

edit:

niet uitgetest, maar klinkt logisch

[ Voor 19% gewijzigd door Shuisman op 20-08-2004 11:41 ]

• latislos
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-08 17:35

latislos

zie signature

wat ook een hele flauwe is, maar altijd goed werkt:

plaats gewoon een witgekleurd vakje over de eerste 4 paginanummers :)
(dit uiteraard als je geen achtergrond gebruikt in het document...)

ouwe meuk

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ajunne schreef op 20 augustus 2004 @ 11:36:
[...]

Dat werkt toch niet? Kop- en voetteksten zijn toch dezelfde doorheen het hele document?
Behalve als je een sectie toevoegd ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1