Gezocht: Tijdelijk e-mail adres via een website

Pagina: 1
Acties:
  • 1.745 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jvdmeer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-02 19:34
Titel klinkt misschien vreemd, maar ik weet dat er een email-domein/adres is, dat alle inkomend mail op een webpagina toont. Dit email adres zou je kunnen gebruiken voor tijdelijke anonieme registraties. Het bevestigingsmailtje zie je dan voorbij komen op de webpagina en kan je inzien voor het toegestuurde wachtwoord.

Op deze manier hoef je dus niet je een eigen hotmail-adres ofzo aan te vragen, of weer een andere variatie te gebruiken op je eigen domein.

Maar... wat was het email adres en de bijbehorende webpage?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Waarom zou je dat willen, behalve dat het riekt naar misbruik?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Ik snap de vraag niet helemaal, wat verschilt hotmail van een "email-domein/adres is, dat alle inkomend mail op een webpagina toont."?

• Fl4sh3r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik weet wel een vergelijkbare service, denk niet dat je die bedoeld, maar het is Jetable (www.jetable.org)
BtM909 schreef op 20 augustus 2004 @ 10:41:
Waarom zou je dat willen, behalve dat het riekt naar misbruik?
Die Jetable gebruik ik voor een e-mailadres op een site die ik verder niet veel gebruik Krijg je maar 24 uur (of wat je ook kiest) de mail aan dat adres binnen. Het voordeel is dus dat als dat adres op spamlijsten terecht komt je de mail niet ontvangt en dus geen last hebt van spam.

[ Voor 70% gewijzigd door Fl4sh3r op 20-08-2004 10:43 ]

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-02 22:44
Op zich ruikt dit heel erg naar spam, maar dat kan ik niet bevestigen. Ik zal het topic naar IT verplaatsen mischien kunnen ze er daar iets mee.

Verwijderd

www.mailinator.com is daar speciaal voor gemaakt!

e-mail om in te vullen om die mega bak met spam te voorkomen...
wie vult er tegenwoordig nog z'n eigen mailadres in op die 'wazige' sites???

overigens: is niets illegaals aan: ze vragen een e-mailadres van jou, en dan krijgen ze ook een e-mailadres van jou... wie zegt dat het je hoofd e-mail moet zijn? en dat je die regelmatig moet sjekken?

ik heb er zelf een freemail accountje voor, daar komen gem. 250-300 spam berichten per dag binnen, dat wil je toch écht niet in je persoonlijke mailbox hebben...

Thomas

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-02 22:06

wouterve

Swinger of States

Ik denk dat ik weet wat de TS bedoelt, ik weet alleen ook niet meer hoe het heet :P. Het gaat om een domein waarbij je een willekeurig e-mailadres kunt gebruiken en waarvan alle e-mails gewoon openlijk op de site worden weergegeven: een soort grote beerput van alle inkomende mails die voor iedereen toegankelijk is. Zo hoef je dus bij bijvoorbeeld een registratie op een website niet je eigen e-mailadres op te geven om de toegang of de downloadlink te krijgen, zodat je van spam gevrijwaard blijft. Ik denk dus niet dat TS hier kwaad in de zin heeft, eerlijk gezegd :).

• genosis
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 23:42
nee idd, het is denk ik uit het oogpunt van anti spam ;)

• Ajunne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09-2025

Ajunne

Uitje

Dat is hem ja. Werkt echt perfect!

Je vult gewoon blablabla@mailinator.com in op de plek waar je je moet registreren, wacht even tot de mail aankomt en gaat dan naar http://www.mailinator.com...ckMail.do?email=blablabla om daar de welkomstmail te lezen en op de activatielink te klikken.

Ik zou mailinator wel niet gebruiken om dingen mee te activeren die je echt actief wilt gebruiken, want je hebt geen wachtwoord nodig om de mail te checken. Als iemand dan gewoon even 'send my password again' doet kan hij zo je paswoord lezen. Dus doe dit alleen maar met onbelangrijke dingen.

• jvdmeer
Inderdaad, das is zo'n service als ik bedoel. Maar dan was er ook nog een, waar je dus niet een specifieke account hoefde op te geven, maaer daar verscheen alle mail rechtstreeks op het scherm.

@ Ajunne
En ja, het klopt. Je moet dit niet voor permanente registraties. Maar het is wel erg handig voor die sites die jouw een 5-dagen-probeer-ww mailen en je daarna wel reclame blijven mailen.

• jvdmeer
Toch even geen edit, want via google en mailinator heb ik de site gevonden die ik wel bedoelde:

http://www.spam.la/ met als email: <random>@spam.la

Verwijderd

Je hebt ook nog www.nospamfor.us

Werkt sneller dan die andere en toont de mails iets duidelijker.

• flipjevandejam
  • Laatst online: 11:49
Ik heb in het verleden www.mytrashmail.com met succes gebruikt, de truuk is hierbij wel een danig lang mailadres aan te maken dat niemand het kan raden, mocht je echt "belangrijke" mail erop ontvangen.

• jvdmeer
Ik had 'm niet echt meer nodig, 27 maanden later...

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:02

Garyu

WW

Jezus, wat een enorme kick weer :).

Maar goed, zelf gebruik ik meestal spamhole:
http://www.spamhole.com/
Two hour email addresses. No logins required. Spam dies here.

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Pagina: 1