Toon posts:

kan psuite.exe niet vinden

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo
een hele goedemorgen allemaal.
heb een kleine vraag wil wat foto's in een zip bestandje zetten. werkt goed allemaal maar als ze eenmaal gezipt zijn kan ik ze in de geziptefile niet meer open.
en er wordt dan gezegd kan psuite.exe niet vinden.
wat is dat en waar kan ik die vinden.???
mvg. eddy

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb je wel winzip gedownload en geinstalleerd?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
hoi
ja die heb ik geinstalleerd en gaat ook goed dat in zppe maar als de foto's gezipt zijn en open ze doet ie het niet ???
groeten eddy

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:56
maw, je file-association van .zip staat niet juist. :)
Kan je gewoon in de options van winzip of bij je filetypes in explorer veranderen.

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Hallo Eddy,

Net zoals aangegeven in elevator in "wie kan mij helpen????" , mist er weer van alles in dit topic. Om te beginnen hoef je niet te groeten boven en onder elk bericht, verder zou ik je willen wijzen op de huisgeregels die hier op GoT gelden. Daar staat o.a. in:
Probeer er een duidelijk! verhaal van te maken dat door andere mensen prettig te lezen en goed te begrijpen valt!
[..]
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je persé zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.
Net zoals Elevator in bovenstaande sluitmessage opmerkte, staan er verder weer ontzettend veel slordige taal- en typfouten in je bericht (om over interpunctie, hoofdletters op de juiste plaatsen e.d. nog te zwijgen). Op deze manier blijkt absoluut niet dat je zelf enige moeite doet om het probleem op te lossen - en van ons verwacht je dan wel dat we gaan helpen? Schrijf dan om te beginnen je probleem eens in normaal nederlands op - dit topic gaat in ieder geval dicht.

Als je weer een topic opent gebruik dan graag het stappenplan dat in de SA FAQ staat.

Misschien is het trouwens een idee om eens te kijken op http://www.beginnersweb.nl , dat forum is meer gericht op beginnende computergebruikers, terwijl GoT eigenlijk bedoeld is voor de 'gevorderde' computeraar ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Wilke op 20-08-2004 12:56 ]

Dit topic is gesloten.