Heeft iemand info over de chillcontrol van vapochill. Niet de gewone crapp die heb ik ook wel op de site van asetek gelezen maar over de precieze begrenzingen qua A/V/W van de verschillende uitgangen van deze controller.
Verwijderd
Kicken binnen 24 uur is niet gewenst. Volgens mij kom je met hardware-reviews ook een end.
Nou volgens mij niet de reviews vermelden netjes de aansluitmogelijkheden van de chillcontroller voor de prometeia koeling maar dat wordt niet vertaald naar werkelijkheden in wat A/V/W formaat. De niewste versie biedt fanregeling extra maar nergens wordt vermeld hoe en wat? Bovendien ben ik geintresserd in de contole functie op de condensor is dit een relais oid? Als iemand een high resolution foto zou kunnen maken van de chillcontoler van binnnen dan zou dat ook helpen.
Regels zijn er voor de gebruikers en niet andersom.
Als iemand het typenummer op kan zoeken kan jij een datasheet opzoeken via google. Dus je moet ff iemand vinden die een vapo heeft (www.xtremesystems.org/forums bijvoorbeeld) en die even mailen / PM'en. Dan kom je een heel eindVerwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 15:47:
Nou volgens mij niet de reviews vermelden netjes de aansluitmogelijkheden van de chillcontroller voor de prometeia koeling maar dat wordt niet vertaald naar werkelijkheden in wat A/V/W formaat. De niewste versie biedt fanregeling extra maar nergens wordt vermeld hoe en wat? Bovendien ben ik geintresserd in de contole functie op de condensor is dit een relais oid? Als iemand een high resolution foto zou kunnen maken van de chillcontoler van binnnen dan zou dat ook helpen.
Als jij nu eens precies aangeeft welke chillcontrol van asetek 
dan kan ik ff hier kijken of ik die heb
de chillcontroller zonder display van de eerste modelen?
de chillcontroller van de basic modelen ?
de chillcontroller van de XE modelen?
de chillcontroller van de Light speed?
Een beetje je vraag gericht plaatsen met alle kenmerken.
dan kan ik ff hier kijken of ik die heb
de chillcontroller zonder display van de eerste modelen?
de chillcontroller van de basic modelen ?
de chillcontroller van de XE modelen?
de chillcontroller van de Light speed?
Een beetje je vraag gericht plaatsen met alle kenmerken.
Goed waar het mij om gaat is dat ik de specificaties van de chillcontroller (Xe is de krachtigste dacht ik) krijg dit om de temperatuur setup mogelijkheden van het geheel. Nee niet voor phase change maar voor mijn pelt chiller die ik momenteel aan het opbouwen ben. Dat mag op het eerste gezicht niet mogelijk en overderven lijken maar mischien valt er met enige modding het geheel is tenslotte los te verkrijgen, een bruikbare pelt controller van te maken. De instelmogelijkheden van de chillcontroller zijn eigenlijk precies dat waar ik naar op zoek ben, ook ivm kondens vorming bij te grote afwijking van kamertemperatuur en daar heb je niet subzero voor nodig. Nee het gaat mij niet om subzero maar wel om een op temperatuur instelbaar en regelbaar stabiel geheel. Voor de beoordeling heb ik info nodig over de gebruikte elektronica met name aan de uitgangszijde. Maar alle tips en info zijn welkom.
Pagina: 1