Thermo sensor stickers waar te koop

Pagina: 1
Acties:

• steven2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:22
ik heb een Super Flower Fan Master. Nu heb ik vandaag mijn systeem geupgrade :P Dit was dan ook een goede reden om mijn kast helemaal schoon te maken (je krijgt niet altijd dat stof goed weg en nu had ik de hele ruimte).

Afbeeldingslocatie: http://www.super-flower.com.tw/images/2s.jpg

Nu zijn de stickertjes (de gele op het plaatje) die mijn Fan Master zaten niet meer goed klevend, dus ik ging opzoek naar nieuwe stickers/tape. Nu heb ik bij verschillende electronica-zaken gevraagd naar stickertjes of tape wat ook zo helpen maar ze konden mij niet goed helpen. Ik heb het nu geprobeerd met isolatietape van de Gamma, maar die raakt zo weer los :(

Wie weet waar ik deze stickers kan kopen of wie weet wat ik in de plaats het beste voor het vastplakken van mijn temp-sensoren kan gebruiken.

ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:16

Reptile209

- gers -

Hiero. Maar bedoel je nou tape om een sensor mee vast te zetten, of (zoals in mijn linkje) een sticker die zelf de temperatuur weergeeft?
offtopic:
Hmmm... het thema van de avond is: zachtjes & koel ;)

Zo scherp als een voetbal!

• steven2
Reptile209 schreef op 20 augustus 2004 @ 03:20:
Hiero. Maar bedoel je nou tape om een sensor mee vast te zetten, of (zoals in mijn linkje) een sticker die zelf de temperatuur weergeeft?
offtopic:
Hmmm... het thema van de avond is: zachtjes & koel ;)
Ik bedoel tape om de sensor mee vast te zetten. Ik zaten namelijk standaard 4 stuks tapes bij, de gele stukjes tape op mijn plaatje, deze zijn niet meer goed klevend.

ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001

Verwijderd

Haal een rol dubbelzijdig tapijt plakband. Dat plakt tenminste, laat niet zo los zoals die isolatietape en heb je gelijk meters aan de rol om de rest van je huishouden mee vast te plakken. ;)

• steven2
Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 04:55:
Haal een rol dubbelzijdig tapijt plakband. Dat plakt tenminste, laat niet zo los zoals die isolatietape en heb je gelijk meters aan de rol om de rest van je huishouden mee vast te plakken. ;)
Is dat tapijttape later wel weer goed los te krijgen. Bijv als ik mijn videokaart vervang?

Verwijderd

Tuurlijk--> 'knip' en wasbenzine om de lijmresten er een beetje af te krijgen. ductape werkt niet ? dat is namelijk nog wel een stuk steviger dan die isolatietape. Isolatietape is bedoeld om ergens omheen te winden en dus aan zichzelf vast te plakken, er zit meestal geen hele sterke lijm op omdat dat gewoon niet nodig is.

• Bigs
  • Niet online
Ik gebruik eigenlijk overal altijd crepe tape voor :) Ziet er niet super mooi uit (alhoewel beter dan ducttape imo) en blijft goed zitten.
Pagina: 1