Toon posts:

Gezocht: Ledenlijst beheer software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een programma waarmee ik de ledenlijst van mij club kan onderhouden samen met andere(dus makkelijk te Synchroniseren).
En makkelijk in te vullen.
Wie van jullie heeft een suggestie/id

bijvoorbaat dank voor het mee denken

:EDIT

Ter verduidelijking,
Ik wil met het programma een ledenlijst beheren daarvan uit brieven kunnnen laten uitgaan.

Dit zou ik willen als id bij mij thuis draai het centraal punt elke speltak heeft de zelfde ledenlijst en het zelfde programma gebruikt en hun wijzigen hun eigen ledenbestand elke maand maken ze een backup en sturen die naar mij waardoor ik de centrale kan updaten en iedereen die geupdate versie kan sturen en dat iedereen de zelfde ledenlijst heeft en die kan gebruiken. Nu gebruiken we een excel bestandje maar naar mijn id voldoet dat niet doordat iedereen zijn eigen versie heeft.

ik hoop dat ik zo wat duidelijker ben

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 23:30 ]

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

Wat voor ledenlijst heb jij (u) het over? Wat moet er ge synchronisereerd worden. Je hebt diverse oplossingen als Excel, Acces...

Waar werk jij (u) al mee?

Wat moet er met die lijst gedaan worden, brieven uitgestuurd worden of andere zaken?

[ Voor 22% gewijzigd door M.I.G. op 20-08-2004 02:21 ]

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Tja, zoals M.I.G. al zegt hangt het volledig van de doelstelling af! Waarmee wil je synchroniseren (database, MS Word (t.b.v. brieven?), Mail (om e-mails te versturen), etc. etc).

In principe zou een Excel bestand kunnen volstaan waarbij je gewoon in de kolommen (lees: velden) aangeeft wat de inhoud bevat. Bv:

Uniek NummerNaamInitialenGeslachtGeb. Datumetc. etc.
1JanssenJ.J.M01-01-1950Adres, etc

Bovenstaand voorbeeld kan je ook goed opzetten in Access (of ander database programma). Persoonlijk zou ik voor de laatste gaan aangezien deze meer mogelijkheden bevat dan de eerste...

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-08 22:09
Of misschien een webbased database bij houden. Dan hoef je niet te synchroniseren ook

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:02
Ik vindt je topic start heel magertjes, je geeft bijv. niet de benodigde info om dit tot een duidelijk topic te laten uitgroeien. Hierbij moet je vooral denken aan, hoeveel data komt erin, wat moet het pakket kunnen, hoe wil je synchroniseren, enz. enz..

En natuurlijk de vraag wat heb je zelf al gevonden, kwam je echt niks nuttigs tegen in de zoekmachine?

Ik heb je topic titel ook even aangepast, en "bijvoorbaat dank" is niet nodig wij proberen elkaar altijd te helpen