Toon posts:

Beamer polaview 201 brand uren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo weet iemand hoe je het aantal brand uren van de polaview 201 (polaroid) kunt achterhalen.
Hier een link van een plaatje van de beamer: http://www.dr-juergen-kru...iew_pdf/polaview201_k.jpg

Alvast bedankt,

Roy B)

Verwijderd

Okay, nu ga ik het toch echt zeggen.... UTFS!

Klik maar hier. Gewoon google en het staat al in de eerste hit.

Je mag zelf ook wel moeite doen hoor. :Z

Verwijderd

Volgens de link is de levensduur 1000 branduren, alleen ik verwacht dat de topicstarter wil achterhalen hoeveel van deze uren reeds verstreken zijn voor zijn apparaat......

• stamp
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik denk dat zn ding toch al snel een uur of 2 zal fikken ligt er een beetje aan wat voor plastic ze hebben gebruikt :+ :+

ps de lamp gaat gemiddeld 1000 tot 2000uur mee ligt een beetje aan de lamp

Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet wel dat hij 1000 uurtjes mee gaat maar hoe kun je nou zien hoeveel er van die 1000 uur al op zit? ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 08:52:
Okay, nu ga ik het toch echt zeggen.... UTFS!

Klik maar hier. Gewoon google en het staat al in de eerste hit.

Je mag zelf ook wel moeite doen hoor. :Z
Yes sir,

Maar het kan aan mij liggen maar ik zie nergens hoe ik kan zien op de beamer hoeveel uur hij nog te gaan heeft.
Dus niet dat hij 1000 uur kan draaien van af z'n geboorte maar als ik hem bv een jaartje gebruikt heb zou ik wel is willen zien hoeveel uur er nog over is B)
En wat houdt UTFS in? :? :O

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 10:52:
[...]

Yes sir,

Maar het kan aan mij liggen maar ik zie nergens hoe ik kan zien op de beamer hoeveel uur hij nog te gaan heeft.
Dus niet dat hij 1000 uur kan draaien van af z'n geboorte maar als ik hem bv een jaartje gebruikt heb zou ik wel is willen zien hoeveel uur er nog over is B)
USE THE FUCKING SEARCH!!!

En als je het niet kan vinden hoeveel uur die heeft gebruikt, maak dan een excel sheetje :) en houd de tijd bij ! haha

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Jongens jongens, kan ook wel _iets_ vriendelijker :/

Ik denk dat je het beste kunt kijken of je niet iets uit kunt rekenen. Hoe vaak kijk je een film, reken daarvoor 2,5 uur (dan zit je vrij veilig incl. pauzes enzo), reken uit hoeveel dat per week/maand/jaar is en je weet ongeveer hoelang je lamp nog mee gaat. Je lamp gaat toch niet exact 1000 uur mee, maar eerder 900-1200 ofzo. Dus een exact resterend aantal uren heb je nooit :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 10:52:
[...]

Yes sir,

Srry, verkeerd begrepen. :)

Je hebt geen manual neem ik aan?
Je kan Hier bij polaview brochures en documentatie aanvragen.
Misschien kan je het ze gewoon vragen of het kan en hoe het moet?

-edit-
Na wat neuzen kom je er al snel achter dat de Polaroid Polaview 201 ook als de Panasonic PT-L292U op de markt is gebracht. Zie hier

Ik kan de manual van de Polaview 201 niet vinden, maar die van de Panasonic wel. Namelijk hier.
Aangezien het dezelfde projector is onder een andere naam zal de werking ook wel hetzelfde zijn. Dus misschien kan je wel wat vinden in die manual. :)

-edit2-
In die handleiding staat dat de lamp ong. 1100 uur meegaat. Bij 1000 uur geeft ie een waarschuwing voor het aantal overgebleven uren als je hem aanzet, dat blijft ie doen totdat hij kapot gaat of vervangen wordt.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 14:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Oke hartstikke bedankt _/-\o_
Ik zal ook even zo'n foldertje aanvragen :*)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 13:12:
[...]

USE THE FUCKING SEARCH!!!

En als je het niet kan vinden hoeveel uur die heeft gebruikt, maak dan een excel sheetje :) en houd de tijd bij ! haha
Oke kan ik jou dan aan nemen als notulist?
Noteer maar vast 2,5 uur ;)
En als ik die fucking search gebruik dan vindt ik fucking weinig B)
En dan had ik er ook geen topic over gemaakt snap :?
Oke dan :O

Verwijderd

Topicstarter
Grrrrrene schreef op 20 augustus 2004 @ 13:28:
Jongens jongens, kan ook wel _iets_ vriendelijker :/
*knip *knip
Hellemaal met je eens Grrrrrrene wordt soms beetje pistoff van die domme antwoorden maar ja kan d;r ook niet mee zitten :)
Maar bij de meeste beamers kun je toch nog zien hoeveel uren je hebt gehad?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 17:00:
[...]

Oke kan ik jou dan aan nemen als notulist?
Noteer maar vast 2,5 uur ;)
En als ik die fucking search gebruik dan vindt ik fucking weinig B)
En dan had ik er ook geen topic over gemaakt snap :?
Oke dan :O
Hehe,

Ik heb het ook met de utfs gevonden. :P ;)
Pagina: 1