Toon posts:

Eerst Outlook 2000, nu OL XP - melding over PSTPRX.DLL*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oospronkelijk had ik Outlook XP op mijn pc staan. Ik heb deze per ongeluk ge-uninstalled en heb toen outlook 2000 erop gezet. Daarna heb ik deze opnieuw verwijderd en opnieuw de oorspronkelijke outlook XP geïnstalleerd. Ja, ik weet het klinkt raar ... maar het waren de omstandigheden ...

Als ik outlook XP open dan krijg ik volgende foutmelding:

Kan de map niet weergeven. Microsoft Outlook kan geen toegang verkrijgen tot de opgegeven maplocatie. Kan het .DLL-bestand van het serviceprogramma niet vinden. De informatieservice PSTPRX.DLL is niet door MAPI geladen. Controleer of de service goed is geïnstalleerd en geconfigureerd.

Ik heb reeds volgende link gevonden op het internet:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;293058

en service pack 1 geinstalleerd maar het is nog steeds niet opgelost.

Ik ben eigelijk een beetje ten einde raad ... weet er iemand wat ik nog zou kunnen proberen?

Hartelijk dank voor de geboden hulp !

Groetjes
Nicodemus

Verwijderd

ehm.....de nieuwste service pack staat er, moet je dan niet service pack 2 hebben?

Verwijderd

Zie ook de workaround oplossing die er bij staat (dat is dus voor als je de service pack niet wil installeren).

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Service Pack 3 voor Office XP misschien even op nieuw installeren ? Dat al geprobeerd ?
http://officeupdate.microsoft.com of pak hier het hele bestand vandaan: Office XP Service Pack 3 Download

Ook zou je een deel van de melding die je krijgt eens in Google kunnen intypen : [google=pstprx dll niet mapi]. Dit levert een reeks mogelijke oplossingen :)

Enig eigen initiatief is wel gewenst voordat je een topic start. Misschien zou je Windows Operating Systems - Policy ook nog eens door kunnen lezen ....

Tevens is Office geen Windows Operating Systems, omdat Office een programma, software, is dat onder Windows kan draaien. Daarom lijkt het topic mij beter passen in Software Algemeen :)

[ Voor 15% gewijzigd door sanfranjake op 20-08-2004 09:00 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik ga eventjes je topic verplaatsen naar Software Algemeen - het is daar beter op z'n plek dan in Windows Operating Systems :)

Verder pas ik ook je topic titel even aan (was: Eerst Outlook 2000 dan Outlook XP) - die beschrijft namelijk niet kort en bondig je probleem of vraag :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen