Ik heb een P100 32 MB, en ik heb HL: Generation gekocht. De demo heb ik geprobeerd, die draait soepel (alleen niet zo mooi
), maar mijn probleem is nu: Ik klik op new game, dan easy, dan verschijnt er zon zandlopertje bij het main menu, en dan doet ie niks! Als ik op ctrl-alt-del druk, zie ik dat ie niet reageert. Hoe los ik dit op? Graag serieuze reacties.
vind je het gek? hij draaid pas op 233 mhz, 64 sdram!
32 zegt ie wel, maar doet ie het meestal toch niet, want je moe t-windows doen, -systray, -programam's !!
32 zegt ie wel, maar doet ie het meestal toch niet, want je moe t-windows doen, -systray, -programam's !!
waar haal je die demo vandaan eigenlijk ?
HALLO! Systeemeisen zijn: P1 133 MhZ, 32 MB ram, lul niet, hij werkt wel (demo), waarom de volledige versie niet werkt, weet ik niet. Maar aangezien de demo werkt, kan het niet aan de hardware liggen!
fout minimaal voor half life is P133 met 32 MB ram en das minimaal en geloof me ik kan het wetenOp woensdag 27 december 2000 17:48 schreef Wesley het volgende:
vind je het gek? hij draaid pas op 233 mhz, 64 sdram!
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
ik wist niet dat er nog spellen bestonden voor de P100:?Op woensdag 27 december 2000 17:23 schreef JJJ het volgende:
Ik heb een P100 32 MB,
Verwijderd
Ik heb hl-generation ook pas gekocht en ik had het zelfde als jij.Wat je moet doen is het volgende gewoon ff update en dan loopt hij wel ik moet je wel zeggen dat je een wat krappe configuratie hebt:(
Sucses
Sucses
minimum voor HL is P133 24 MB 
Maar, wel erg krap weet ik uit ervaring. Met die updates los je het misschien op, give it a try.
Maar, wel erg krap weet ik uit ervaring. Met die updates los je het misschien op, give it a try.
zusje heb p133, 32mb ram en voodoo 1 draait erg goed 
alleen jammer van die 400mb op een 1gig schijf
alleen jammer van die 400mb op een 1gig schijf
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
Pagina: 1