Toon posts:

Past een Aopen mobo in een ATX kast?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb nu zoon microstar systeempje staan. Maar ik wist neit wat voor soort mobo erinzat dus vraag aan me opa en die zegt een Aopen maar de kast die ik heb gezien (de thermaltake Tsunami serie) ondersteunt atx maar ik weet nu niet of mijn moederbord daar in past :S. Heb gesearcht op got en google maar vind niks hierover.

Hopelijk weet iemand het hierzo?

MVG, brendan

Verwijderd

Ja, dat past zeker wel. De Microstar moederborden zijn volgens mij bijna allemaal Mini-ATX, dus dat lukt wel.

Wat ik van AOpen gewend ben is dat ze eigenlijk alleen maar standaard maten borden hebben. Kun je niet even het type opzoeken wat op het moederbord staat?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 22:28 ]

• pleasure
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
ATX moederborden passen in ATX kasten :)

Verwijderd

Topicstarter
nou ff het plaatje :)
Afbeeldingslocatie: http://brendanonline.net/mobo.JPG

Verwijderd

Google doet wonderen. :P Kijk eens hier. Onderaan staat dus dat het een MicroATX is en die past hoe dan ook wel in je kast. Het is trouwens geen AOpen moederbord, maar een MSI zoals je ziet. MSI was vroeger MicroStar.

Verwijderd

Topicstarter
lol oke.... bedankt voor de info. Want wist niet zeker of dit lukte en mocht de kast niet kopen als niet zeker wist van me ouders (lame he) Bedankt voor de info.

Greetz brendan

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Deze topicstart is ver beneden de maat, het is de bedoeling dat je op GoT zelf op zoek gaat voordat je een topic start en als je toch een topic meent te moete starten, hoor je er volledige specs in te zetten. Exact wat dat inhoudt verschilt per subforum, daarom staat er in ieder subforum een policy. Hier is dat:

PMG Beleid

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.