Ik heb vorige week mijn PC geformatteerd en besloot Service Pack 2 te installeren, echter na het installeren van SP2 draaide m'n PC trager dan ooit tevoren, in Device manager kwam ineens een ding te staan waar ik software voor moest zoeken en niet kon vind(had ik nooit met XP-SP1) het was voor mij dus alles behalve een succes dus besloot ik terug te gaan naar SP1 , omdat dat altijd zo goed werkte.
Ik kreeg SP2 niet op een normale manier ge-uninstalled dus gooide ik er gewoon weer een format overheen. Ik doe de windows updates en check eerst Service Pack 1, die wil ik installeren maar op een gegeven moment krijg ik ineens een error
The file c:\windows\system32\drivers\atapi.sys is open or in use by another application. Close all other applications and then click Retry.
Echter heb ik geen andere programmas aanstaan, ik gooi mn virus scanner uit, ik gooi zonealarm uit, MSN, u name it. maar klikken op retry doesn't solve it.
Ik heb deze error alleen nog nooit gehad.....ik zal nog even mijn system specs neerpleuren.
Athlon XP1800+
Elsa gladiac 920 Geforce 3
MSI K7T Turbo Raid moederbord
512 MB SDRAM
Windows XP Pro
Nieuwste Via 4 in 1's
DirectX 9.0C
nieuwste Nvidia dets
Cd writer van Liteon
Dvd drive van Liteon
Maxtor 80GB HDD.
Ik kreeg SP2 niet op een normale manier ge-uninstalled dus gooide ik er gewoon weer een format overheen. Ik doe de windows updates en check eerst Service Pack 1, die wil ik installeren maar op een gegeven moment krijg ik ineens een error
The file c:\windows\system32\drivers\atapi.sys is open or in use by another application. Close all other applications and then click Retry.
Echter heb ik geen andere programmas aanstaan, ik gooi mn virus scanner uit, ik gooi zonealarm uit, MSN, u name it. maar klikken op retry doesn't solve it.
Ik heb deze error alleen nog nooit gehad.....ik zal nog even mijn system specs neerpleuren.
Athlon XP1800+
Elsa gladiac 920 Geforce 3
MSI K7T Turbo Raid moederbord
512 MB SDRAM
Windows XP Pro
Nieuwste Via 4 in 1's
DirectX 9.0C
nieuwste Nvidia dets
Cd writer van Liteon
Dvd drive van Liteon
Maxtor 80GB HDD.