PlayStation 2 & USB..?

Pagina: 1
Acties:

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
Ik heb hier een playstation 2 staan B-),en (van m'n pc gerukt) een Logitec Trackman Marble+ USB muis en een Microsoft Natural Keyboard USB (via een PS/2 naar USB verloopstukje).

Heeft één van jullie toevallig ervaring met de werking van dit soort producten op de PS2, in de handleiding van de PS2 is namelijk niets terug te vinden over het aansluiten van keyboards en muizen.

Ik kan nergens (System menu enzo.) vinden ofdat hij deze herkent, ook zou er toch iets moetten zijn om deze te configureeren :?

In het tijdschrift PlayNation staat dat hun zowel een USB muis als keyboard zonder probleemen konden aansluiten.

Uiteraard heb ik hier nog niet zoveel PS2 software liggen waarmee ik dat kan testen, maar ik heb wel een aardige hoeveelheid PS1 titels liggen, tot nu toe werken ze nergens mee. :(

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:56

Flexx

This side up

Probeer een PS2 Game zou ik zeggen. Misschien dat in de PS1 games geen suport voor die USB dingen zit.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Idd, probeer wat nieuwe games die ook vorode PS2 alleen zijn uitgekomen, ik krijg hem morgen voor een review, als ik hem heb kijk ik er wel ff naar voor je.