• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-07 03:51

Spockz

Live and Let Live

Topicstarter
Vanavond na het trainen ging ik wat kleren wassen en daarbij viel mijn telefoon in het tijltje met water en wasmiddel terwijl hij aantstond. Nu is mijn ervaring met electronica en water zo dat het altijd wel weer gaat werken als het droog is. Maar nu zit er ook wasmiddel in het water en ik vraag me af wat daar de effecten van zijn op mijn telefoon.

Hij heeft nu een poos in de zon gelegen en volgensmij is hij nu wel droog. Maar hoe zit het met de resten van het wasmiddel en hij stond aan, en niet meer toen ik de telefoon uit de tijl haalde. Dus wat kan ik nu het beste doen om hem weer werkend te krijgen anders dan hem naar een reparatiepunt te brengen. Want als ik de batterij erin doe dan kraakt alleen het speakertje en gaat de telefoon niet aan.

(als dit verkeerd staat vergeef me B) )

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

• Xevox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-07-2022
het is vaak zo dat de accu het groote probleem veroorzaakt, deze maakt kortsluiting en daardoor kunnen er printbanen zijn doorgebrand of componenten doorgebrand. Ik weet niet precies wat de zeep er mee doet maar volgens mij laat het wel een residu achter en dat kan mischien wel geleiden (is maar een idee hoor ;) ik gok maar wat :P )
je kan het beste eik gewoon opsturen als je nog garantie hebt en niet zelf gaan klooien er mee en de kans lopen dat je je garantie verliest :)

BramBoterham

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Topicstarter
Hij is net een maand oud. En garantie zit er nog op. Morgen dan maar een orangepoint zien te vinden hier in de buurt.

Dankje wel.

shit... geen orangepoint hier in Dordrecht...

[ Voor 19% gewijzigd door Spockz op 19-08-2004 21:44 ]

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Laten drogen lijkt me de enige optie. Maar ik zou hem eerst meteen afspoelen met gewoon water. Nat is hij toch al.

En dan laten drogen. Ik geloof dat op de verwarming niet zo'n goed idee is vanwege het kromtrekken en voor de airco leggen wel, vanwege het vochtonttrekkende karakter hiervan.

(Ik heb zelf m'n telefoon nog nooit van m'n bier laten proeven of eens grondig schoonmaakt in de afwasteil.)

• Bleh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:05

Bleh!

:)

Op het servicepoint kunnen ze gewoon zien dat hij nat is geweest...

Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Topicstarter
Dat is een goed idee, en zoals je zei, er kan weinig mis gaan.. hij is toch al nat geweest. Dus dat wordt omspoelen. Het lijkt me het beste om dat met lauw water te doen. In koud water lost het niet zo goed op. (denk ik) Maar moet ik het nou onderdompelen of onder de kraan houden?

@bleh, ja door afzet misschien. Maarjah, ze kunnen iig tips geven. Maar daar er geen SP hier in Dordt zit wordt dat een beetje lastig. Dan moet ik naar Rotterdam.

Afgezien van dit alles stond hij aan toen hij erin viel. Maar uit toen ik hem eruit haalde, dus ik denk dat het systeem zoiezo gebakken is.

[ Voor 38% gewijzigd door Spockz op 19-08-2004 21:50 ]

Anoniem: 51729

Mijn 8310 is vorige week op 60 graden gewassen. En heeft minstens 20 minuten in de machine gezeten. Toen ik 'm eruit had gehaald heb ik de telefoon afgespoeld en een paar dagen rechtop laten staan en gewoon laten drogen. Ook mijn telefoon stond aan toen ie in de was ging en uit toen ik 'm uit de machine haalde.
uiteindelijk na een paar dagen toch maar geprobeerd of er nog leven in dat ding zat..niet dus. totdat ik de accu effe aan de oplader deed.....et voila !! hij deed 't weer. En doet 't nu nog steeds zonder problemen......

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Topicstarter
ok. Hopen dat mijn telefoon hetzelfde lot beschoren is. :)

• Thrillseekah
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-02 11:42
Het is niet slim hem direct aan te doen echt een dag of 2 laten drogen en nog een keer proberen.

Doet hij het dan nie dan moet je bij etos even 97 % alcohol halen en daar je print plaat in leggen. (alco bad)

Hier laat je hem een dag en een nacht in liggen daarna 2 dagen laten drogen. Zo doen wij het altijd bij water schade.

Anoniem: 120476

Anoniem: 51729 schreef op 19 augustus 2004 @ 22:06:
Mijn 8310 is vorige week op 60 graden gewassen. En heeft minstens 20 minuten in de machine gezeten. Toen ik 'm eruit had gehaald heb ik de telefoon afgespoeld en een paar dagen rechtop laten staan en gewoon laten drogen. Ook mijn telefoon stond aan toen ie in de was ging en uit toen ik 'm uit de machine haalde.
uiteindelijk na een paar dagen toch maar geprobeerd of er nog leven in dat ding zat..niet dus. totdat ik de accu effe aan de oplader deed.....et voila !! hij deed 't weer. En doet 't nu nog steeds zonder problemen......
Nu doet hij het nog wel maar ik ben bang dat op termijn alle metalen in het toestel gaan corroderen.

Ik heb zelf ook eens thee over mijn toestel laten vallen, meteen goed laten drogen en toen deed hij het wel maar een paar weken later niet meer :/

Anoniem: 399

Een GSM die nat wordt gaat gegarandeerd oxideren. Dat ie het nog doet wil alleen zeggen dat je over een jaar pas een kapotte telefoon hebt (als de garantie net verlopen is, dus...)

Het is voor een winkelier vaak lastig te zien of een foontje nat is geweest maar ik garandeer je dat dat op de werkvloer van alle grote GSM reparateurs in noord- en West Europa wel degelijk te zien is. Als ie nat is is het eigenlijk per definitie én geen garantie én onherstelbare schade, oftewel total-loss. Als je het ding dan hebt opgestuurd krijg je hem terug met tussen de 20 en 60 euro onderzoekskosten afhankelijk van welke shop hem aanbiedt en naar welk repaircenter hij geweest is.
Voor Nokia zijn er in Europa maar een heel klein aantal reparateurs. Orange kennende gaat je GSM dan naar Dynafix. Zoek hier maar eens naar op de GoT search. Al meerdere malen hele boze ex-klanten gezien hier. Ik wil niet zeggen dat Dynafix slecht is ofzo maar... ík zou er mijn GSM niet heen sturen, en ik werk in deze branche.

Ik zou je GSM onder de kraan met lauw water afspoelen en direct met een ventilator (GEEN föhn!!! hitte = bad!) afdrogen. Zolang hij het nog doet, hiep hiep hoera, en zodra hij kapt bijtekenen voor een jaar en een nieuwe GSM hebben. Als je pech hebt kapt ie volgende week, als je geluk hebt houdt ie het nog en jaar uit en krijg je een kersverse GSM.

Als je bij Orange een verzekering afgesloten dan kun je trouwens het ding gewoon claimen. Stupid User Errors zijn gedekt ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 399 op 19-08-2004 22:17 ]

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:18
Afspoelen met gedesit. water lijkt me t beste. Kraanwater is net zo dodelijk op termijn als zeep, thee of whatever...
leidingwater bevat afhankelijk van je regio weinig of veel kalk (hardheid van t water) en dat droogt leuk op.....

• Thrillseekah
Niet met water doen met alcohol doet bijna elke unlocker het. En daar is natuurlijk een reden voor. 8)7

Thrillseekah schreef op 19 augustus 2004 @ 22:09:
Hier laat je hem een dag en een nacht in liggen daarna 2 dagen laten drogen. Zo doen wij het altijd bij water schade.
Jullie repareren geen Nokia GSMs dan, althans niet met Nokia licentie ;)
Als je de printplaat van een GSM met geintegreerde antenne in alcohol legt, gaat die alcohol dan niet de Hell on Earth zijn voor je het antenneblokje?

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Topicstarter
Enig idee waar ik dat gedesttiliseerd water kan halen? Anders dan in het scheikunde lokaal en ik vraag me af of die me zomaar een bad met water meegeven. :P

Kan die verzekering alsnog afgesloten worden? En zonder die verzekering, krijg ik dan over een paar maanden alsnog een nieuwe dan? O-)

[ Voor 32% gewijzigd door Spockz op 19-08-2004 22:22 ]

• Thrillseekah
je legt de printplaat er gewoon in dan laat je hem daarna drogen en 8 van de 10 phones doen het daarna weer. Je hebt er altijd een paar die echt niet meer te redden zijn

Pic_Art schreef op 19 augustus 2004 @ 22:20:
Enig idee waar ik dat gedesttiliseerd water kan halen? Anders dan in het scheikunde lokaal en ik vraag me af of die me zomaar een bad met water meegeven. :P

Kan die verzekering alsnog afgesloten worden? En zonder die verzekering, krijg ik dan over een paar maanden alsnog een nieuwe dan? O-)
In een scheikunde... oh, sorry.
Je kunt die meuk gewoon open bij een beetje serieuze autoshop geloof ik.
Alcohol kon wel eens een beter idee zijn though, afhankelijk van of dat je antenneblok doodmaakt en of je niet sowieso over 11 maanden gaat bijtekenen voor een nieuwe GSM ;)

Als je een verzekering wilt moet je die afsluiten als je een nieuw toestel koopt. Daar ben je dus reddeloos te laat mee.
Maar als je de Orange helpdesk belt (24/7 te bereiken, dus ook nu nog) dan zeg je gewoon "mijn gsm is dood, ik heb net een nieuw contract, ik wil graga weten of jullie me geen nieuwe kunnen geven als ik mijn contract met 6 maanden wil verlengen" en dan ben je zo met ze op weg.
Als jij wilt bellen met hun netwerk geven ze je zo onderhand elke GSM mee. Geldt voor alle providers.

Thrillseekah: maar, overleeft een antenneblok die alcohol nou of niet? want ik weet heel zeker dat het met water zo is dat je goeie kans maakt op nog een jaar functioneel bellen, terwijl ik van alcohol niet zeker ben. Er zitten nogal wat onderelen op die plaat die niet metaal zijn, daar hoeft er maar 1 tussen te zitten die niet tegen alcohol kan.

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 399 op 19-08-2004 22:27 ]

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Topicstarter
Het is een 2-jarig contract. En toen de telefoon van mijn vader kapot was (zelfde foon, zelfde abbo alleen dan 30 ipv 20) toen werd hij binnen een week vervangen. Maar dit valt waarschijnlijk onder "stupid misuse"

edit1:met 6 maanden verlengen? Dan zit ik er met 2 en een half jaar mee opgescheept. :P dat is wel errug lang niet? :)

edit2: Dat wordt wel een hoop geschroef dan. (zal zo wel een fotoke posten.)

[ Voor 37% gewijzigd door Spockz op 19-08-2004 22:28 ]

Anoniem: 120879

gewoon alleen de printplaat 24 uur in 96% alcohol leggen
daarna 24 uur laten drogen. niet in de zon ofzo of verwarming!!!
gewoon op de kast
wel alleen maar de print zonder beeldscherm e.d.
alle oxidatie is dan weg en de print is weer helemaal schoon.
als ie het dan nog niet doet kan je het vergeten

niet opniew omspoelen.
het display kan je het beste apart laten drogen niet opnieuw omspoelen ofzo
ik zou die ook gewoon een aantal dagen los laten liggen
je garantie kan je zowiezo vergeten.
op de print is namelijk duidelijk witte aanslag te zien

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 120879 op 19-08-2004 22:29 ]

Pic_Art schreef op 19 augustus 2004 @ 22:26:
Het is een 2-jarig contract. En toen de telefoon van mijn vader kapot was (zelfde foon, zelfde abbo alleen dan 30 ipv 20) toen werd hij binnen een week vervangen. Maar dit valt waarschijnlijk onder "stupid misuse"

edit1:met 6 maanden verlengen? Dan zit ik er met 2 en een half jaar mee opgescheept. :P dat is wel errug lang niet? :)

edit2: Dat wordt wel een hoop geschroef dan. (zal zo wel een fotoke posten.)
Een TWEE jarig abbo? Free20 voor een N6100? Ok, dat is wel heel veel contract voor heel weinig GSM. Ik kreeg met datzelfde abbo een Xbox en een 9210 voor 100 euro...

Dus, de garantie-RMA-poging:
Meteen bellen naar helpdesk, kut GSM ding doet het maar half, valt af en toe uit enzovoorts, ik wil een werkende deze is nooit goed geweest, heb al een ker eerder gebeld en werd én niet geholpen én die vent wou z'n naam niet zeggen, afspreken dat je naar een Orange point in Amsterdam komt en in Rotterdam (! idee, Amsterdam weet dat je komt maar in Rotterdam zijn ze onvoorbereid >:) ) vervolgens rotzooi schoppen aan de balie. Binnen een uur heb je een nieuw toestel. Als ze niet willen kun je ook proberen of ze je een nieuwe geven bij een upgrade naar Free30. Bel je een maand later naar de helpdesk dat je helemaal geen 30 euro per maand belt en graag naar Free20 terug wilt.
Hop, gratis GSM.
Dit heb je niet van mij ;)

Als je hem openschroeft kunnen ze dat bij de winkel meestal al zien. Dan is deze poging dus zinloos (kost je een grote bek van de meneer achter de balie, als je geluk hebt). Je moet het toestel er verder van buiten OK uit laten zien, gewoon heel en niet vies en vooral niet soppig.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 399 op 19-08-2004 22:33 ]

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Topicstarter
Anoniem: 399 schreef op 19 augustus 2004 @ 22:29:
[...]

Een TWEE jarig abbo? Free20 voor een N6100?
Meteen bellen, kut GSM ding doet het maar half, valt af en toe uit enzovoorts, ik wil een werkende deze is nooit goed geweest, afspreken dat je naar ene Orange point in Amsterdam komt en in Rotterdam vervolgens rotzooi schoppen aan de balie. Binnen een uur heb je ene nieuw toestel. Als ze niet willen kun je ook proberen of ze je en nieuwe geven bij een upgrade naar Free30. Bel je een maand later naar de helpdesk dat je helemaal geen 30 euro per maand belt en graag naar Free20 terug wilt.
Hop, gratis GSM.
Dit heb je niet van mij ;)
Hmmm, zit wat in natuurlijk. Alleen denk ik dat ik beter morgen kan bellen. Ik denk dat de nacht crew niet zit te wachten op dit soort telefoontjes en ze dan alleen maar geägiteerd raken.

Pic_Art schreef op 19 augustus 2004 @ 22:32:
[...]

Hmmm, zit wat in natuurlijk. Alleen denk ik dat ik beter morgen kan bellen. Ik denk dat de nacht crew niet zit te wachten op dit soort telefoontjes en ze dan alleen maar geägiteerd raken.
Maakt niet uit. De mensen op die helpdesk lijken wel robots. Ik heb er nog NOOIT één boos gezien op een klant (terwijl ie de klant nog aan de lijn had dan)
Als je tegen hun een beetje normaal doet, ga je gewoon uit je stekker in de shop. Die supportgast gaat je toch niets toezeggen, hooguit dat je het ding mag komen ruilen. (áls ze dat toezeggen, gelijk op ingaan en naar die shop toe, krijg je 99% van de tijd ONGEZIEN een nieuwe foon mee!)

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Topicstarter
Ik bedoel dus dat ze niet zo bereid zijn om me te helpen. (denk ik) En zeker niet op dit tijdstip van de dag. :X i get the point. :)

En ik denk dat ik het eerst maar ga proberen met dat gedistelliseerde water. Als hij dan nog niet werkt ga ik op tour. :)

[ Voor 55% gewijzigd door Spockz op 19-08-2004 22:42 ]

Pic_Art schreef op 19 augustus 2004 @ 22:38:
Ik bedoel dus dat ze niet zo bereid zijn om me te helpen. En zeker niet op dit tijdstip van de dag. :X
Wedden? Stel, je bent student en je zit je helemaal de terng te vervelen tegen 5 euro per uur op een callcenter van één of andere telefoonboer.
Ben je dan a) pissed of b) blij als er iemand belt om tegen te praten?

Ik bel altijd na middernacht. Lukt het nu niet bel je morgen nog een keer.

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Topicstarter
Hmmm, ik denk dat ik hem nu een lauw water bad ga geven. Want als ik het goed begrijp haalt dat gedest. water ook het eventuale kalk weg?

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 07:31

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

-edit-

[ Voor 93% gewijzigd door sebastius op 19-08-2004 23:05 ]

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Topicstarter
You got mail!

edit: De telefoon heeft net zijn lauw water bad genomen. Ik laat hem nu dagen drogen. :)

[ Voor 78% gewijzigd door Spockz op 19-08-2004 22:58 ]

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 07:31

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Pic_Art schreef op 19 augustus 2004 @ 22:51:
You got mail!

edit: De telefoon heeft net zijn lauw water bad genomen. Ik laat hem nu dagen drogen. :)
Nee dus! Direct helemaal uit elkaar halen en goed drogen om waterschade te voorkomen!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 16:48

AzzKickah

06-CENSORED

Ik was erbij toen mijn toenmalige vriendin haar 3310 in bad liet glijden. Ook --> föhn tijdje erop, proberen, en bellen maar :D

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Topicstarter
sebastius schreef op 19 augustus 2004 @ 23:06:
[...]

Nee dus! Direct helemaal uit elkaar halen en goed drogen om waterschade te voorkomen!
ok, ik heb de frontjes erafgehaalt en de batt. en sim eruitgehaald. Moet ik hem nog verder demonteren?

Hij pakte de 2 blijkbaar niet. Bedoelde dus 2 dagen laten drogen. Maar ik ben blij dat er een reparateur is hier op GoT. :>

Damn, mijn kleinste schroefendraaien is net te groot. Ik ben bang dat ik de schroef dol draai als ik wat ga proberen.

(ben hem nu aan het droogschudden. Zodat er toch minder water inzit.)

[ Voor 19% gewijzigd door Spockz op 19-08-2004 23:17 ]

• Thrillseekah
je hebt er ook een torx 6 schroevendraaier voor nodig en waarschijnlijk doet dat lauwe water alleen maar meer slechts dan goed> 8)7 suc6 dude

• lasermen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-07 01:14
offtopic:
Ja ik weet dat het geen nokia is maarja dus niet flamen erop enzo!
Ik had een Ericsson T20s en die heeft een halfuurtje in een vijver gelegen dat vol met de zouten zat tegen algen enzo en ik hoorde dat ding dus afgaan en zag hem daar liggen dus ikke van SHIT.
Maar haal hem uit de vijver en neem op druipt zooitje water uit en bel vrolijk verder zonder hem actief te laten drogen enzo.
Owja lache na 12en effe 0800-0550 (toch) effe bellen van is dit een xxx lijn?? of van dat soort geintjes uithalen als je toch geen zak te doen hebt.

Over dat zeep, zeep bestaat een lange koolstof staart met een geladen kop.
want water is polair en zeep heeft een polair en een a-polair gedeelte dus dankzij zeep worden a-polaire deeltjes omsloten door zeepdeeltjes met de geladen kop richting het water.
Dus er is een hele lichte geleiding mogelijk door zeep.
Maar kan beter bang zijn voor de zouten die standaard in normaal water zitten die kenne voor ergere dingen zorgen.

[ Voor 1% gewijzigd door lasermen op 19-08-2004 23:34 . Reden: was paar dingen vergeten :) ]

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Topicstarter
So much voor koppigheid. 8)7

naja, enige wat ik nu kan doen is wachten en morgen ergens een TORX6 schroevendraaier scoren en wat gedest. water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltinio
  • Laatst online: 16:27
Pic_Art schreef op 19 augustus 2004 @ 23:37:
So much voor koppigheid. 8)7

naja, enige wat ik nu kan doen is wachten en morgen ergens een TORX6 schroevendraaier scoren en wat gedest. water.
Haal morgen maar een torx 6 schroeven draaien en 200ml 97% alcohol.

Haal de print uit de behuizing en gooi hem in een tupperwear bakje met alcohol dat sluit je af en dat laat je 1 a 2 dagen lekker staan.

Dan laat je je print 2 dagen drogen zodat alle alcohol goed verdampt is en kun je hem weer in je gsm proberen.

edit:
oja over die verzekering die kun je niet nog eens na een maand gaan afsluiten.
En je kunt de telefoon wel op laten sturen naar nokia maar dan rkijg je hem terug met een reking voor verzend- en onderzoekskosten.

[ Voor 17% gewijzigd door eltinio op 20-08-2004 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37160

Pic_Art schreef op 19 augustus 2004 @ 22:20:

in scheikunde lokalen hebben ze meestal geen gedestileerd water......
daar gebruiken ze water dat door ionen wisselaren is gevoerd.. er zijn dus nog wel degelijk ionen in het water aanwezig.. alleen de voorspelbare ionen zijn nog aanwezig... (ik dacht veel natrium) zodat de leraar daar in zijn reacties rekening mee kan houden.....

echt gedestileerd water is veelste duur om middelbare scholieren er elkaar de nek mee nat te laten spuiten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Topicstarter
eltinio schreef op 20 augustus 2004 @ 00:09:
[...]

Haal morgen maar een torx 6 schroeven draaien en 200ml 97% alcohol.

Haal de print uit de behuizing en gooi hem in een tupperwear bakje met alcohol dat sluit je af en dat laat je 1 a 2 dagen lekker staan.

Dan laat je je print 2 dagen drogen zodat alle alcohol goed verdampt is en kun je hem weer in je gsm proberen.

edit:
oja over die verzekering die kun je niet nog eens na een maand gaan afsluiten.
En je kunt de telefoon wel op laten sturen naar nokia maar dan rkijg je hem terug met een reking voor verzend- en onderzoekskosten.
Die Alcohol weet ik wel te krijgen. Maar waal ik een Torx6 schroevendraaier? Waar haal je dat spul? Bij de HandyMan op de hoek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltinio
  • Laatst online: 16:27
weet het niet zeker je kunt het proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-07 14:42
M'n moeder heeft een keer de mobiel (7210) van mijn vriendin in de wasmachine gestop, ze kwam er pas achter toen het wasje klaar was, toen heeft mijn pa het frontje eraf gehaald en een beetje geföhnt. Een maandje later deed hij af en toe eens raar, toen heeft ze hem schoon laten maken bij een winkel. Ze zeiden verder niets over waterschade, en hij doet het nu nog steeds, inmiddels al een jaar geleden schat ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44568

move CME > GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121277

Mijn samsung is al ook een keer in het water gevallen, gewoon direct openmaken en printje goed schoonmaken met wattenstaafje met alcohol. daarna nachtje laten drogen en hij doet het weer perfect. (alleen accu was overleden). Hier heb ik m voor op laten sturen naar dynafix, waar ze de telefoon na hebben gekeken en niets zagen van het water. Ook kreeg ik gratis nieuwe accu omdat t binnen de garantie was.

Trouwens, ik heb geen slechte ervaringen met dynafix hoor. Nu 3 keer gebruik van gemaakt en steeds was m'n telefoon binnen 1,5 week weer keurig gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

[GT] -> [I&T]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Topicstarter
OK hij doet het nu weer. Alleen heb ik nu een mooi motief in men scherm zitten. Ik kan het niet echt beschrijven maar het is wel mooi. Maar het leid ook weer af.

Ik zal er in t vervolg aan denken Canaria dat dit soort dingen hier thuis horen. :)

Hartelijk dank voor de hulp allemaal!! _/-\o_ :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120879

torc schroevendraaier kan je wel op salesplaza halen
maar gebruik aub alcohol om verdere schade te voorkomen :)
maar ik ben bang dat je nu je display nog verder hebt gemold door hem nog een lauw bad te geven
zullen wel watervlekken in zitten
kwestie van dagen laten drogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz

Spockz

Live and Let Live

Topicstarter
zo storend is het niet, maar drogen laat ik hem iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:32

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

de mijne heeft een maand of 5 geleden in de wasmachine gezeten.
terwijl ie aanstond. Een week of zo laten drogen

tot op heden werkt ie nog probleemloos _/-\o_ _/-\o_
Pagina: 1