Vanavond na het trainen ging ik wat kleren wassen en daarbij viel mijn telefoon in het tijltje met water en wasmiddel terwijl hij aantstond. Nu is mijn ervaring met electronica en water zo dat het altijd wel weer gaat werken als het droog is. Maar nu zit er ook wasmiddel in het water en ik vraag me af wat daar de effecten van zijn op mijn telefoon.
Hij heeft nu een poos in de zon gelegen en volgensmij is hij nu wel droog. Maar hoe zit het met de resten van het wasmiddel en hij stond aan, en niet meer toen ik de telefoon uit de tijl haalde. Dus wat kan ik nu het beste doen om hem weer werkend te krijgen anders dan hem naar een reparatiepunt te brengen. Want als ik de batterij erin doe dan kraakt alleen het speakertje en gaat de telefoon niet aan.
(als dit verkeerd staat vergeef me
)
Hij heeft nu een poos in de zon gelegen en volgensmij is hij nu wel droog. Maar hoe zit het met de resten van het wasmiddel en hij stond aan, en niet meer toen ik de telefoon uit de tijl haalde. Dus wat kan ik nu het beste doen om hem weer werkend te krijgen anders dan hem naar een reparatiepunt te brengen. Want als ik de batterij erin doe dan kraakt alleen het speakertje en gaat de telefoon niet aan.
(als dit verkeerd staat vergeef me
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8