Ik heb iets fout gedaan met het starten van hk aanvraag.

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 10:37
Ik hoop niet dat jullie boos worden dat ik er een topic over start maar ik kon geen mod bereiken op ICQ of MSN die daar over gaat

ik heb perongeluk de topic title verkeerd gedaan:

[hk-xs] USERNAME(userid) in plaats van [hk-xs] USERNAME (userid)
dus ik was een spatsie vergeten tussen username en userid.

Ik hoop dat het wel goed is doorgekomen is zo.
Ik heb iig nog niet een mail gehad dat ik afgewezen ben :P

één ding ik wil absoluut niet opdringerig overkomen

Bedankt :)

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:02
:Z
WTF.
Is dit voor te lachen ofzo?

Die spatie zal zeker het verschil maken: de xs krijg je zeker neit.

[ Voor 49% gewijzigd door whoami op 19-08-2004 21:16 ]

https://fgheysels.github.io/

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Het topic is gemoved... dus ze vallen er niet over ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

tja dat wordt vierendelen en kielhalen. En een jaar lang naar Frans Bauer luisteren. Kom op hier maakt een mod zich vast niet druk om

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-09 16:54

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

je aanvraag is in behandeling, maar er is nog geen uitsluitsel, alhoewel ik wel verwacht dat die binnenkort komt.

Soms kan een aanvraag ietwat langer duren, als er geen enkele twijfel is, kan het erg snel gaan (binnen enkele uren) maar soms is er meer twijfel en meer discussie (natuurlijk komt het soms ook voor dat er minder actief gemodereerd wordt in het HK-screening-forum, mods doen dat vaak ertussendoor, als het minder druk is in hun eigen forum of ze sowieso wat tijd over hebben).

per oordeel van een mod gaat er toch zeker wel 10 minuten tot een kwartier voorbij, een mod moet de notes-administratie doorkijken, alswel de recente postgeschiednis doorkijken, soms worden er ook extra zaken bekeken, zoals het postgedrag in HK1.0, specifieke posts die opvielen, en vind er discussie plaats.

in enkele uitzonderlijke gevallen is het aan de HGA van de General Chat groep om uitsluitsel te geven.

Uiteindelijk moet de toegang ook nog toegewezen worden, er zijn maar een beperkt aantal moderatoren die ook het recht hebben om de HK-access ook werkelijk toe te wijzen (zeker tijdens bv de afwezigheid van moto-moi werd dat gemerkt, aangezien hij bv daar erg actief was, op het punt van toewijzingen)

[ Voor 15% gewijzigd door RM-rf op 19-08-2004 21:26 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 10:37
Bedankt voor het scheppen van duidelijkheid ik wacht nu gewoon geduldig af :)

[ Voor 77% gewijzigd door Icingdeath op 19-08-2004 21:30 ]

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-09 17:39

Arno

PF5A

Beetje jammer dat er bij een normale LA vraag gelijk een paar mensen zo flauw moeten doen :X

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Arno schreef op 19 augustus 2004 @ 21:52:
Beetje jammer dat er bij een normale LA vraag gelijk een paar mensen zo flauw moeten doen :X
Inderdaad.

Herr Stuhl: je HK-XS request is gewoon in behandeling, je merkt de uitslag vanzelf :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.