Ik krijg het maar niet voor elkaar om een smiley te plaatsen in een topic...egt zwaar k*t...........help.????
Ik lekker wel
:) :( ;) >:) :> :P :9 :r :o :*) :'( 8) :+ :D _/-\o_ :Y) (8> :7 :9~ O+ :O }:O :/ :| B) :X :? 8)7 |:( O-) :z :Z ;( })
Geeft:
Geeft:
Zo moeilijk is het niet 
Tevens was er zojuist een storing, misschien dat daarom de smileys het niet deden
Tevens was er zojuist een storing, misschien dat daarom de smileys het niet deden
Druk eens op 'Post Reply' en zie daar de smileys met de daarbij behorende code's 
Voorbeeld:

Voorbeeld:
code:
-> 1
| :) |
code:
-> 1
| 8)7 |
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Als je iets schrijft staat onder zo'n berg smiley's
Dan klik je met je muis erop en hupsakee
Dan klik je met je muis erop en hupsakee
Verwijderd
Leg is iets meer uit. Klik op post reply en dan op een smiley, of typ de tekens on der de smiley in die jij wil invoegen
bedoel je de topic titel ofzo? onder het bericht veld bij een gewone reply staan toch echt alle smilies.Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 20:24:
Ik krijg het maar niet voor elkaar om een smiley te plaatsen in een topic...egt zwaar k*t...........help.????
nonametinus,
Ik zie dat je nog niet zo heel veel posts op GoT hebt maar dit soort vragen horen toch echt niet thuis op GoT
Zoals de Registratievoorwaarden en faq ook al zegt is GoT een forum voor de gevorderde computer gebruiker, en als dit soort basis zaken al niet lukken denk ik niet dat je heel erg op je plaats bent op GoT
Toch wil ik je nog wat tips meegeven voor topics op GoT:
- Kies altijd een goede en duidelijke topic titel die je probleem of vraag omschrijft
- Kies een goed subforum uit (Wat heeft dit met Software Algemeen te maken?)
- Vertel altijd wat je al geprobeerd en gedaan hebt om je probleem op te lossen
Dit topic gaat verder dicht - hier kunnen we niets meer van maken
Ik zie dat je nog niet zo heel veel posts op GoT hebt maar dit soort vragen horen toch echt niet thuis op GoT
Zoals de Registratievoorwaarden en faq ook al zegt is GoT een forum voor de gevorderde computer gebruiker, en als dit soort basis zaken al niet lukken denk ik niet dat je heel erg op je plaats bent op GoT
Toch wil ik je nog wat tips meegeven voor topics op GoT:
- Kies altijd een goede en duidelijke topic titel die je probleem of vraag omschrijft
- Kies een goed subforum uit (Wat heeft dit met Software Algemeen te maken?)
- Vertel altijd wat je al geprobeerd en gedaan hebt om je probleem op te lossen
Dit topic gaat verder dicht - hier kunnen we niets meer van maken
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()