Toon posts:

Warcraft 3 cd key

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gegroet iedereen,

Misschien een beetje een domme vraag, maar heeft iemand warcraft 3 (RoC en TFT) cd-keys die op battle.net werken en die hij/zij NIET MEER GEBRUIKT??? Hiero ff het verhaal erachter:

Ik zit hier thuis met 2 warcraft verslaafden (mezelf en me broertje) en we hebben een legale versie van zowel Warcraft 3 als TFT. We kunnen dus online, alleen niet tegelijk, omdat je niet met 1 cd-key op 2 compus tegelijk kunt spelen. Dus zitten we nu constant te ruzien wie er online mag spelen. Als iemand nog 2 goeie keys over heeft (RoC en TFT dus) zijn we van dit gelazer af.

Mocht je dit verhaal niet geloven, ga dan iig niet flamen, ik kan wel bewijzen dat we een originele versie hebben, vraag op het forum of ik online kom op battle.net en dan kunnen we whisperen (btw me ID is: The_Idea). Dit is gwoon alleen voor als je op het punt staat die key te geven maar het tog cker wil weten :P

Me e-mailadres is *knip dus je kunt ze gwoon mailen.

[ Voor 2% gewijzigd door Crash op 19-08-2004 21:18 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ren naar de winkel en koop daar je warcraft 3.
Heb je 2 legale keys en ben je van het probleem af.

Verwijderd

Topicstarter
Zeker nadat ik al een keer gedokt heb voor dat hele spel... Ik heb niet egt zin om het hele spel 2x te kopen. ;)

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:04

Tux

Verwijderd schreef op 19 augustus 2004 @ 20:26:
Zeker nadat ik al een keer gedokt heb voor dat hele spel... Ik heb niet egt zin om het hele spel 2x te kopen. ;)
Bij het spel zit één serial, dus je hebt het recht om het spel één keer te installeren. Dus volgens de regels moet je het spel nog een keer kopen. Hier vragen om een serial is dus precies hetzelfde vragen om een serial terwijl je het gedownload hebt van een ftp server of iets dergelijks.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Het is en blijft een warezrequest... ;)

Vragen naar een serial mag gewoon niet. GoT is geen uitwisselingsforum en ook kan GoT niet controleren of je daadwerkelijk het origineel hebt.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
ow srry, da was de opzet nie... Niet bedoeld als warezrequest of sow... Jammer dat et nie mag =(

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Tis hier geen marktplaats of andere verkoop site, dus deze gaat dicht :)

[ Voor 11% gewijzigd door Crash op 19-08-2004 20:38 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.