Toon posts:

index.html verwijzen naar flash filmpje

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heej ik heb een flasflimpje geupload naar mij site maar nou wil dat als ik de site open hij gelijk dat filmpje afspeel (filmpje bestaat uit twee bestandje heb het gemaakt met anim-fx) heb een map gemaakt met naam index.html maar hij doet dan nog niks kijk ff op mijn site http://members.lycos.nl/kleyntrucksvuren/
en mijn excus als de topic weer niet netjes is doe mij best

met vriendelijk groet benjamin

Verwijderd

Ten eerste had je dit beter gewoon in je vorige topic kunnen plaatsten.

Maar om wat over je probleem te zeggen. Er staat geen index.html maar index.htm. Dus wijzig dat eerst. Ten tweede heb je index.htm wel als html pagina gemaakt, met daarin het flash filmpje of een link ernaar toe?
Ik weet niet of je wat verstand hebt van html, maar anders kun je het flash filmpje ook wel met een programma erin zetten.
Als je Macromedia flash hebt kun je via file kijken onder publish settings om het in te stellen dat het filmpje in een html file word gezet en vervolgens met publish de twee bestanden te maken.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Heb je in Anim-Fx geen knopje met Publish ofzo?

Zoek ff anders op Google hoe je een SWF-je in een HTML-pagina moet embedden.. Dit kan/moet met de embed of object-tag..

Zoekze :)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb er geen verstand van heb met een ftp programma een map aan gemaakt met de dan naam index.htm wat dus html moet zijn en daar heb ik die twee bestandjes in geplakt ik snap er echt geen hol van

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Je index.htm is leeg.. Daar moet wel iets in te komen staan..

Zoek anders überhaupt eventjes op Google HOE je een site moet maken in HTML.. Misschien is www.beginnersweb.nl iets voor je :)

Owja, rename hem even naar .html, blijkbaar pakt Lycos .htm niet..

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
benjie01, in website ben je erop gewezen dat dit relatief simpel te vinden en op te lossen is. Daarom gaat ook dit topic dicht :)

Ik raad je ten zeerste aan om deze FAQ goed door te nemen, en een kijkje te nemen op een willekeurige HTML tutorial site hoe je flash filmpjes in een HTML pagina zet :)

Je kunt zelf proberen een index.html te schrijven door een tutorial over het maken van flash-sites te lezen en het vervolgens zelf te proberen. Vaak leer je door dit uitproberen een hoop, en lukt het wel. Desnoods pak je een flashsite en bekijk je daar de bron van om dan die proberen te doorgronden; dat is ook een manier om jezelf iets te leren.

Mocht het nog echt niet lukken, dan kan ik je vertellen dat dit geen software probleem is, maar een probleem met webdesign. Daarvoor is Webdesign & Graphics bedoeld, al zou dit topic ook daar dichtgaan. Succes!

[ Voor 179% gewijzigd door G33rt op 19-08-2004 20:02 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.