Toon posts:

Msn en generic host......

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen.

afgelopen week startte ik mijn computer op en kreeg een foutmelding.. generic host... nog iets was niet in orde en werd afgesloten.. dus ik gewoon oke drukken... dus ik dacht niks aan het handje.. Maar sindsdien kan ik niet meer op msn komen of me hotmail dus ik denk dat dat het probleem is. weet iemand hier een oplossing a.s.a.p. want ik ben volop bezig met me kamer in breda en zou vrij lullig zijn dat ik hierdoor me kans om op kamers te gaan misloop!...

alvast bedankt

lars

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wat is de exacte foutmelding over de Generic Host?
Mijn 'glazen bol' krijg ik namelijk niet goed schoon... :/

En wat heb je zelf al geprobeert?
Controleer (voor de zekerheid) je PC anders eens op Spyware e.d. met bijv. Ad-Aware :)

[ Voor 38% gewijzigd door CH4OS op 19-08-2004 19:40 ]

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Fixation, ik raad je aan om even de FAQ omtrent het maken van topicstarts goed door te lezen. GJ-tje heeft een goed punt in het feit dat we geen foutmeldingen kunnen raden, en op deze manier is het gissen naar de oorzaak. Post wat meer informatie over de omstandigheden, zodat mensen je beter kunnen helpen (en je topic een duidelijkere titel kan krijgen). Daar is iedereen bij immers gebaat: jij kan beter geholpen worden en het voorkomt ergernissen bij anderen :)

Verwijderd

Topicstarter
dat is nu dus het probleem ik heb de foutmelding maar 1x gehad.. Nu krijg ik hem niet meer en dus weet ik niet precies wat het was... wat ik wel weet is dat ik op geen ene mogelijkheid in kan loggen op een beveiligde site.. dwz geen msn, hotmail, telebankieren en dat soort dingen... misschien iemand ervaring hier mee of zelfde probleem gehad??

al geprobeerd: - caches leegmaken ( stond op i-net)
- ssl 2.0 ssl 3.0 tls 1.0 aan/uitzetten ( i-net )

maar niks helpt en ik word er echt gek van!!!!

alvast bedankt

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ik ben geen msnner. maar correct me if i'm wrong.

msn bewaart alle instelingen op de server. dus met een reinstall moet alles weer werken.
(aangezien het allemaal spoed is, en je geen tijd hebt om te debuggen)

log ff in bij een van je vrienden anders
(ja ik weet het tweakers hebben weinig vrienden)

Iperf