Toon posts:

website

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heej ik heb zo`n flash intro en die moet je uploaden naar je site maar als ik dat doe en da de site open krijg ik gewoon die twee bestands naampjes te zien als je er op een klik opend hij die intro zit er heel mooi uit maar ik wil dat als je mij site aan klik je gelijk die intro (dus da hij dat bestandje direct opend) opende

met vriendelijk groet benjaimn

• Industrial_Life
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-02 23:28
Matige opening van je topic, lijkt erop alsof je geen indexhtml hebt waarin wordt verwezen naar je file

Mag ik je toch vriendelijk verzoeken om de FAQ eens door te nemen...

[ Voor 27% gewijzigd door Industrial_Life op 19-08-2004 19:19 ]

-

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:27
je moet een index.html hebben met daarin de URL naar je flashfilmpje.

waarschijnlijk héb je al een HTML, die moet je dus renamen naar index.

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-09 12:57
heej het kan zijn dat je geen bestand hebt genaamd index.html met de verwijzing naar dat flash filmpje er in maar er is een kans dat als je de bestanden net zo op slaat als je dit berichtje hebt geschreven dat je de interpunctie bent vergeten en dat je een bestand genaamt indexhtml hebt wat je dan moet doen is er een punt tussen zetten

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:25
Hallo benjie01, deze topic start is heel magertjes en het is beter dat Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-topic even doorleest en daarna nog eens probeert een topic te starten met een duidelijke vraagstelling, en gebruik hierbij ook de search.

Verder, in flash zit ergens een button publish, als je deze gebruikt krijg je ook een html bestand deze moet je dan als index.html op je server zetten.

Dit topic is gesloten.