remote control winamp (met hollywood+)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
hoi, ik had hier al heel lang zon hollywood kaartje in mn kast liggen, en toen ik vanmiddag in die kast keek zag ik daar ook de afstandbediedingen incl ontvanger liggen, dus ik dacht dat zou wel makkelijk zijn als het op winamp/powerdvd zou werken.

ik ben dus op internet gaan zoeken of dat kon en dat bleek te kunnen, ik heb verschillende programmas gehad, o.a pc remote,grider,irassistant. grider kreeg ik niet aan de praat, en pc remote werkte ook niet lekker.

na veel gekloot had ik eindelijk irassistant aan de praat maar er de commands voor winamp zoals play, next enzow stonden er niet bij dus daar heb ik een plugin voor gevonden. maar daarvan werkt dus alleen de volume control dat ligt er denk ik aan dat die volume control buiten winamp om werkt.

toen heb ik dus een plugin gedownload zodat ik met mijn toetsenbord (bijv shit-z) winamp kan bedienen en dan die toetsenbord combos in irassistant te zetten, maar dat werkt ook niet, op het toetsenbord werkt het wel, maar niet op de ab

dus nu is mijn vraag, hoe krijg ik het wel aan de praat want het kan wel als ik zo in de search lees