blokken van Ip's met algemeen programma

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
Ik heb dus al in eMule een ipfilter.dat en mijn azureus heeft een Safepeer plug in. Nou is het allemaal wel een gedoe om voor ieder programma een blokker te installen. Ik heb dus peerguardian geprobeerd een tijdje, maar deze gebruikt heel erg veel van de CPU. Nu heb ik vandaag protowall er op gezet. 1e nadeel is dat de verbinding erg traag wordt. Ik heb even nieuwe drivers geinstalleerd voor mijn realtek, maar dit hielp niet. Ook doet mijn remote acces het heel erg langzaam ( ook als ik de protowall uit zet). Ik heb moeten uninstallen om de RA weer te laten werken als vanouds. Mis ik nu nog een fantastisch programma? Heeft iemand een oplossing of een ander goed programma voor me?

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:55
Kijk eens op deze pagina.
Download de programma's Protowall en Blocklist Manager.

Protowall zorgt voor de afhandeling en de manager kan je (automatisch) alle ip's invoeren. Daarna doorgeven aan Protowall en alle ip's worden geblocked.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:35

Outerspace

Admin General Chat
ip blocken

AtGuard :?
sygate :?

[ Voor 7% gewijzigd door Outerspace op 19-08-2004 18:57 ]

Wauw, een sig!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Als ik het allemaal nog op een rijtje heb is dit volgens mij een herformulering van [rml][ Azureus bittorent] Ipfilter importeren vanuit een bestand[/rml], en dus niets anders dan een crosspost. Omdat crossposten niet erg fijn is, gaat dit topic op slot. Mocht ik onverhoop ongelijk hebben, kan je me altijd een mailtje sturen :)

Dit topic is gesloten.