[A7V600] BIOS 1007

Pagina: 1
Acties:

• Zodiac
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-07 20:39
Iemand al deze versie geinstalleerd? Je kunt de .awd vinden op http://www.asus.com/support/download/selectftp.aspx?l1_id=1&l2_id=10&l3_id=25&m_id=1&f_name=A7v61007.zip~zaqwedc

Wil mn BIOS flashen naar deze versie (Toch leuk om de laatste versie geinstalleerd te hebben), maar aangezien er toch weinig veranderingen zijn voor mijn eigen situatie wil ik eerst weten of er problemen bekend zijn na het flashen naar deze versie.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2004 01:43 ]

• ikman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-11-2025
heb alleen de beta gebruikt en daar geen problemen mee onder vonden. maar dat mobo is naar mijn ouders toe en ik heb een infinity dus kan het niet uit proberen.

het is een goed mobotje en oc-ed ook best dus ik zou het gewoon proberen.

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:22
Ik heb ook de 1006 er nog op staan, maar ik zou zeggen probeer het zelf even en laat ons weten wat jou ondervindingen zijn.

Hail to the king baby!

• OkselFris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:52

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

Nouja weinig wijzigingen. en zeg nou eerlijk een Bios update, daar merk je vaak toch weinig van. Deze Bios brent ondersteuning voor de Semptron en een update voor de SATA Bios.

Ik heb hem draaien, geen problemen. Al wilde de update vanuit windows niet lukken met als resultaat een niet opstartende pc.
Paniek paniek. Maar gelukkig orginele CD-rom erin gedaan en CrashFree Bios kunnen testen. Na een tijdje wachten start deze een volledig automatisch bios restore uit. (want ik zag echt helemaal niks meer)
werkt dus goed. :)
Daarna gewoon in good old DOS een update gedaan en dat lukte gelukkig wel.

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

• Zodiac
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-07 20:39
Ok, heb em ook geinstalleerd - wel via AsusUpdate onder Windows zoals OkselFris dat ook heeft gedaan. Geen problemen, en heb ook ff het bootlogo aangepast :)

Wel een probleem toen ik vervolgens opnieuw opstartte - Na het laden van de drivers hong XP Professional vast. Weer gereset, in veilige modus start het besturingssysteem wél door, dus weer geprobeerd en dit keer ging het ook in de normale modus correct.

In het BIOS zelf is IDD weinig veranderd - De opties zijn wat anders gerangschikt, en er zijn AFAIK geen nieuwe bijgekomen. Ik installeerde de BIOS update dan ook vanwege de S-ATA BIOS update. Geen merkbaar verschil, maar alle beetjes helpen ;)

Maar het punt dat ik het hier vroeg, Urk_forever, was dat ik juist de ervaringen van andere lui wilde weten voordat ik er zelf aan begon.