Kazaa - kan zoekresultaten niet downloaden

Pagina: 1
Acties:

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:30
Ik heb sinds een maand of 2 problemen met Kazaa (Lite K++ 2.4.2). Als ik bepaalde bestanden zoek, en dan vooral mp3´s, staan er voor de resultaten ineens van die rare icoontjes, heel anders dan wat Kazaa normaal laat zien.
Er staan van die rode kruisjes door de icoontjes en als ik deze bestanden aanklik en ze bekijk in "verkeer" staan ze gelijk op de status "gefaald". Ik kan er dus niets mee.
Hierdoor moet ik vaak ontzettend vaak wachten totdat er één tussen staat die ik wél kan downloaden. Maarja, dat is niet altijd de versie die ik wil hebben (kwa snelheid, grootte, remix ed.)

Hier even een screenshot om het te verduidelijken (sorry voor de grootte, maar anders is het niet zo duidelijk) :) :

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/1IP351OK67WG/picserver.jpeg

Je ziet dus dat de één na laatste een gewoon (in mijn geval Winamp) icoon heeft en de blauw oplichtende heb ik net aangeklikt om te downloaden. Deze doet het gewoon perfect. De rest heeft zoals je ziet een klein rood kruis en deze kan ik dus onmogelijk downloaden.
In dit geval waren er dus maar 2 bestanden van de 12 die bruikbaar zijn, IRRITANT!! :X
Ik heb al bij de opties gekeken van zowel Kazaa zelf als bij de Extentions die erbij zitten, maar daar zit het probleem ook niet...

Heeft iemand een verklaring, en/of nog beter, een oplossing voor dit probleem???

Zou top zijn!

Alvast bedankt!

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-08 19:03
ff in opties kijken bij FILTER>..en dan dan aangeven dat je bestanden die je niet kunt downloaden door een firewall aanvinken..

dit is gewoon een firewall probleem..probeer de goede poort te portmappen, als je een router oid hebt..anders de poort op de firewall opengooien

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:00

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
misschien heb je ook een nieuwe versie nodig? zoals Kazaa Lite Resurrection 0.07

Home Assistant Configuratie GitHub V&A

• SSH
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

BiG-GuY schreef op 19 augustus 2004 @ 18:28:
misschien heb je ook een nieuwe versie nodig? zoals Kazaa Lite Resurrection 0.07
Vertel hem dan gewoon dat hij beter kan overstappen op eMule of DC ;)

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:30
Hmmm, firewall heb ik helemaal niet aanstaan en die optie van het filter heb ik altijd al uitgevinkt gehad.... Daar ligt het probleem dus niet.

Iig bedankt, maar de oplossing heb ik dus helaas nog niet ;(

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

• SSH
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

spatlip schreef op 20 augustus 2004 @ 18:16:
Hmmm, firewall heb ik helemaal niet aanstaan en die optie van het filter heb ik altijd al uitgevinkt gehad.... Daar ligt het probleem dus niet.

Iig bedankt, maar de oplossing heb ik dus helaas nog niet ;(
Volgens mij heb ik je oplossing gegeven maar was je te lui om even zelf te kijken.
De rode kruisjes betekenen dat de bestanden corrupt/niet compleet/niet down te loaden zijn. Had ik binnen 10 seconden gevonden met de search.
Je kunt er dus niks aan doen.
Pagina: 1