[Exchange] catchall

Pagina: 1
Acties:

• benprint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-07 07:20
Hoi
Ik heb een probleem met exchange 2003 sbs.
Het mail ontvangen gaat goed hij verstuurd het intern ook naar de clients(als de naam goed getypt word) maar daar zit juist het probleem als men de naam fout typt dan word hij teruggestuurd, terwijl ik wel aangegeven heb dat mail waar geen sorteer regel voor is naar de administrator toe moet. misschien iemand een idee hoe dit kan. Samenvatting: Ik heb een w2003 sbs met exchange. ik heb daar een paar gebruikers op aangemaakt. bijv jan piet en klaas. nu is het probleem als iemand een mailtje stuurt naar piet@hetdomain.nl of naar klaas@hetdomain.nl
komt dit bij hun aan maar als iemand bijvoorbeeld een mailte stuurt naar peter@hetdomain.nl dan word hij teruggestuurd naar de afzender terwijl ik een catchall popbox heb en ik heb aangegeven onder exchange send non deliverbel mail to administrator. ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is

[ Voor 42% gewijzigd door benprint op 19-08-2004 22:08 ]

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:09
Benprint wat heb je zelf al aan resarch gedaan, en zo ja dan ben je dit document ook vast wel tegen gekomen: http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;324021.

Verder kan ik ook niks wijs worden uit je topic, over wat wil je nu eigenlijk wilt. Het verstandig om dit document even door te lezen: Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-topic en daarna je topic start te editen en voorzien van een duidelijk doordacht verhaal.