Oké, dit is het probleem....na een paar minuten Counterstrike: Source te hebben gespeeld, blijft ie lekker vastzitten waarna ik terug ga naar mijn Desktop en een melding van ATi's VPU-Recovery zie. Ik heb dus al Catalyst 4.8 vervangen door 4.8 BETA en 4.7, maar geen vooruitgang
Maar eigenlijk had ik dit probleem gisteren ook al, maar toen was het maar éénmalig bij Desert Combat v7.0
Wat kan ik hier aan doen?? Ik heb al mijn kast open gezet voor betere koeling, maar dat helpt ook niet
Normaal heb ik dit probleem niet, ik heb 't weekend nog vrolijk BF: Vietnam zitten spelen + Counterstrike en Desert Combat.........
Ik snap er niets van.......ben nu eigenlijk best pissed want ik wil gewoon heel graag CS:Source doen
- Kan het niet zijn dat het misschien te maken heeft met DirectX 9.0c?
- Misschien word het weer eens tijd voor een clean and fresh instal van Windows XP, maar dat laat ik liever nog achterwegen, omdat dat zo veel tijd in beslag neemt.....
Hopelijk weet iemand het antwoord......
Wat kan ik hier aan doen?? Ik heb al mijn kast open gezet voor betere koeling, maar dat helpt ook niet
Ik snap er niets van.......ben nu eigenlijk best pissed want ik wil gewoon heel graag CS:Source doen
- Kan het niet zijn dat het misschien te maken heeft met DirectX 9.0c?
- Misschien word het weer eens tijd voor een clean and fresh instal van Windows XP, maar dat laat ik liever nog achterwegen, omdat dat zo veel tijd in beslag neemt.....
Hopelijk weet iemand het antwoord......