Ik heb hier een 54 g draadloos netwerk van belkin. Nu heb ik zelf nog een vrij oude laptop met een ti cardbus erin. Op aanraden van belkin (ja geloof het of niet) omdat ik telken gekloot met hun pc-card had een sitecom gekocht.
Deze had ik eerst werkend. Laatst wou ik windows 98 opnieuw installeren, alles gedaan na mijn idee alles goed geinstalleerd, maar er is wel verbinding alleen geen inet/bestanden sharing.
Ook in windows ME hetzelfde geval, vandaag me even opnieuw geinstalleerd zelfde probleem. Ik pik gewoon signalen op ensow, connect naar het netwerk en daarmee houd het op. Volgens netwerk stumbler is er geen card geinstalleerd
Terwijl het gewoon onder appraatbeheer staat.
Specs laptop
P1 166 @ 180
48 mb ram
2.1 gb hdd
11 mb netwerk card van sitecom
Bvd Meneer aard
Deze had ik eerst werkend. Laatst wou ik windows 98 opnieuw installeren, alles gedaan na mijn idee alles goed geinstalleerd, maar er is wel verbinding alleen geen inet/bestanden sharing.
Ook in windows ME hetzelfde geval, vandaag me even opnieuw geinstalleerd zelfde probleem. Ik pik gewoon signalen op ensow, connect naar het netwerk en daarmee houd het op. Volgens netwerk stumbler is er geen card geinstalleerd
Specs laptop
P1 166 @ 180
48 mb ram
2.1 gb hdd
11 mb netwerk card van sitecom
Bvd Meneer aard
Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+