vooral de single player is tof, vette wapens, goede verhaallijn en locaties (bijv. Siberie, Irak enzo, maar wel helemaal in stijl)...
Wel errug agressief (is dat erg?
Multiplayer heb ik alleen met 2 spelers gespeeld, maar dat zoog zwaar (erg saaie levels), met zijn tienen ofzo lijkt het me wel oke)
Kortom: voor een paar tientjes zeker de moeite waard.
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
Verwijderd
Ik vond hem leuker dan Half life.
ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++
Je tegenstanders worden iets pittiger (mikken beter,en schieten sneller)
Echt, multiplayer gamen op i-net is echt wreed, een echte aanrader!
Verwijderd
wat een saaie rot levels man gatverdamme blehh!:r
tja dat is mijn mening...
half-life is echt een goed schietspel...
Verwijderd
Levels zijn ongelofelijk lineair !!!
Voorbeeld : Je loopt een kamer in , er gaan allemaal raampjes open, achter ieder raampje een tegenstander. Schiet alle tegenstanders dood en loopt naar de volgende kamer. Begin vervolgens weer hierboven.
Nee ik vond er absoluut niets aan zeker niet vergelijken met de echt GOEDE shooters die er te krijgen zijn.
Neem liever 1/2life of DeusEx dan krijg je tenminste een goed spel.
Verwijderd
ja precies dat met die ramen gatverdamme
ook op het begin komen ze allemaal uit de wc deuren
greetz..
ja geef mij maar quake3 en half-life
ik heb ook gehoord dat er een SOF2 uitkomt
nou weer een bagger spel dat komt
"I sit in my room and imagine the future."
Verwijderd
Bij SoF is het gewoon SAAI..
I want to live forever, so far.. so good.
Verwijderd
Mwoa, ik kan niet zeggen welke game beter is. Beide waren zeer lineair.
Verwijderd
Plus het Gouhl-redenr systeem is echt top. waneer iemand in volledig harnas loop met alleen zijn kop vrij... een welgemikt schot en hup hij is in een schot dood (mooi rond gat in zijn voorhoofd)..... etc blabla bla
SOF is dus wat simpel maar bereheftig qua knallen en effect van je slachtpartij op de tegenstander. Ik kan geen genoeg krijgen van dat eerste level. Heerlijk dat "Bossche" tuig afknallen zonder repercussies...:7
Verwijderd
Ik vond het beetje net als Q2 maar dan met mensen ipv monsters.
Wel heel koel, maar niet leuker dan SOF ofzo.
Met name de SNIPER-RIFLE in SOF is gaaf. En dat je na afloop steeds overzichten krijgt van hoeveel headshots je al gemaakt hebt!
Ook kun je bij SOF om een hoekje leunen zodat je tegenstander jou niet ziet maar jij hem wel. Zeer koel.
Verwijderd
Amen!!Op zondag 31 december 2000 03:52 schreef Apoc2 het volgende:
Waarom vond iedereen Half Live toch zo geweldig? Hij was wel leuk ja, maar om hem nou te heiligen?
Ik vond het beetje net als Q2 maar dan met mensen ipv monsters.
Wel heel koel, maar niet leuker dan SOF ofzo.
Met name de SNIPER-RIFLE in SOF is gaaf. En dat je na afloop steeds overzichten krijgt van hoeveel headshots je al gemaakt hebt!
Ook kun je bij SOF om een hoekje leunen zodat je tegenstander jou niet ziet maar jij hem wel. Zeer koel.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 20:35
Verwijderd
GENIAAL!!
Tof spel mits je van brute actie houdt.
Verwijderd