soldier of fortune(is 't wat)

Pagina: 1
Acties:

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
voor een paar tientjes bij de frs( maar ik zie verschillende meningen op het internet over deze game daarom vraag ik het ff aan jullie)

http://psnprofiles.com/AfthyX

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:08

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Zeker goed spel...
vooral de single player is tof, vette wapens, goede verhaallijn en locaties (bijv. Siberie, Irak enzo, maar wel helemaal in stijl)...
Wel errug agressief (is dat erg? :)), je tegenstanders kunnen op verschillende plaatsen aan stukken geschoten/-sneden worden (eerst linkeronderbeen eraf, dan zijn arm etc :r))
Multiplayer heb ik alleen met 2 spelers gespeeld, maar dat zoog zwaar (erg saaie levels), met zijn tienen ofzo lijkt het me wel oke)
Kortom: voor een paar tientjes zeker de moeite waard.

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• Evink
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:03
Ik speel dit spel iedere dag op i-net,
zeeeeeer goed....!!!
zeer zeker echt de moeite waard!!
*D

Verwijderd

Multiplayer heb ik nooit gedaan, maar single player een van de tofste spellen die er is.

Ik vond hem leuker dan Half life.

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
je speelt hem alleen binnen een paar dagen uit! (of niet?):?

http://psnprofiles.com/AfthyX

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-02 12:15
Eens! Ik heb hem ook pas een week of drie geleden gekocht (en nu bijna 'uit'), en met de Goldpatch op 'challenging' is het af en toe echt lastig. Ze knallen je echt in no time af! Je kunt de mijne trouwens overkopen voor 20,-! Mail me op fraggindutchman@zonnet.nl

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• Evink
Je moet idd wel eerst de GOLD-patch (+/- 27 MB) er over heen gooien.
Je tegenstanders worden iets pittiger (mikken beter,en schieten sneller)

Echt, multiplayer gamen op i-net is echt wreed, een echte aanrader!

• Rickstah
  • Laatst online: 01-09-2025
DEZE GAME RULEZZ DE PAN UIT !!! ECHT WAAR !! EEN TOPPERRRR :P

Verwijderd

Een rot spel...ik kreeg hem bij mn geforce2 mx en ik dat spel spelen en zag meteen dat het een bagger spel was :r

wat een saaie rot levels man gatverdamme blehh!:r

tja dat is mijn mening...

half-life is echt een goed schietspel...

Verwijderd

Een van de saaiste spellen die ik ooit heb gespeeld !!!

Levels zijn ongelofelijk lineair !!!
Voorbeeld : Je loopt een kamer in , er gaan allemaal raampjes open, achter ieder raampje een tegenstander. Schiet alle tegenstanders dood en loopt naar de volgende kamer. Begin vervolgens weer hierboven.

Nee ik vond er absoluut niets aan zeker niet vergelijken met de echt GOEDE shooters die er te krijgen zijn.
Neem liever 1/2life of DeusEx dan krijg je tenminste een goed spel.

Verwijderd

Trashbash,we zijn het met elkaar eens..

ja precies dat met die ramen gatverdamme
ook op het begin komen ze allemaal uit de wc deuren :r irritant rot spel!

greetz..

ja geef mij maar quake3 en half-life
ik heb ook gehoord dat er een SOF2 uitkomt
nou weer een bagger spel dat komt :9

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

zal 't een beetje werken op een PII 450 met ATi Rage Pro?

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

Zeker weten van wel hoor!!!!

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023
Hoe langer ik hem speeld hoe leuker ik hem begon te vinden. Ik zou hem direct kopen!

Verwijderd

Mijn mening zit een beetje ertussen in. Inderdaad het is altijd hetzelfde, echt intelligent zijn die "bots" niet. Maarja, dat armen en benen afschieten is wel weer leuk.

• Dr_Frickin_Evil
  • Laatst online: 22:38
Ik vond er niks aan moet ik zeggen

• Evink
(herhaling)
Met de gold-patch, word de AI van de tegenstanders verhoogd, kortom, pittiger

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-02 10:14
ik vonnut meer van hetzelfde... bij Half life was het teminste nog gaaf. Een goed verhaal, en een lopend verhaal erin. Goed interactief. Dat soldier of fortune is alleen maar mensen neerknallen, half life had teminste nog main opdachten met nuttige subopdrachten.
Bij SoF is het gewoon SAAI..

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

Ik vond SOF en Half Life errug op elkaar lijken. De gebrekkige interactiviteit die Half Life heeft, wordt door SOF goedgemaakt "dankzij"het brute geweld, dat ik soms wel eens appricieer >:)
Mwoa, ik kan niet zeggen welke game beter is. Beide waren zeer lineair.

Verwijderd

Ik vind SoF beter dan Half-life, bij SoF kon ik me meer plaatsen in het verhaal dan bij Half-life, SoF is helemaal geweldig als je de goldpatch hebt en vervolgens het spel probeert uit te spelen met aleen de "light" wapens (enkele levels heb ik puur en aleen met de snipe rifle uitgespeeld).
Plus het Gouhl-redenr systeem is echt top. waneer iemand in volledig harnas loop met alleen zijn kop vrij... een welgemikt schot en hup hij is in een schot dood (mooi rond gat in zijn voorhoofd)..... etc blabla bla

Verwijderd

Het is wel een leuk spel
aleen als je hem hebt uitgespeeld dan is ie echt niets meer aan :(

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

De gameplay is inderdaad nogal suffig en Quake 1,2 achtig met lineare opzet en 'monsters' achter verwachte plekken. De vergelijking met Halflife ontgaat me echter. Ik vind dat nog steeds een van de meest heftige spellen qua beleving.
SOF is dus wat simpel maar bereheftig qua knallen en effect van je slachtpartij op de tegenstander. Ik kan geen genoeg krijgen van dat eerste level. Heerlijk dat "Bossche" tuig afknallen zonder repercussies...:7

Verwijderd

Waarom vond iedereen Half Live toch zo geweldig? Hij was wel leuk ja, maar om hem nou te heiligen?

Ik vond het beetje net als Q2 maar dan met mensen ipv monsters.

Wel heel koel, maar niet leuker dan SOF ofzo.

Met name de SNIPER-RIFLE in SOF is gaaf. En dat je na afloop steeds overzichten krijgt van hoeveel headshots je al gemaakt hebt!
Ook kun je bij SOF om een hoekje leunen zodat je tegenstander jou niet ziet maar jij hem wel. Zeer koel.

Verwijderd

Op zondag 31 december 2000 03:52 schreef Apoc2 het volgende:
Waarom vond iedereen Half Live toch zo geweldig? Hij was wel leuk ja, maar om hem nou te heiligen?

Ik vond het beetje net als Q2 maar dan met mensen ipv monsters.

Wel heel koel, maar niet leuker dan SOF ofzo.

Met name de SNIPER-RIFLE in SOF is gaaf. En dat je na afloop steeds overzichten krijgt van hoeveel headshots je al gemaakt hebt!
Ook kun je bij SOF om een hoekje leunen zodat je tegenstander jou niet ziet maar jij hem wel. Zeer koel.
Amen!! 8-)

• Polle
  • Laatst online: 12-04-2021
Ik vind het een zeer vermakelijk stukje software, al die tegenstanders die liggend op de grond blijven kermen, nadat hun schietijzer door een welgemikt sniperschot uit hun handen is geschoten, en ze half uiteengereten zijn door het grof geweld van een blaffende shotgun. Prachtig. Maar multiplayer vind ik het niets, en na een weekje is de lol van het bovenstaande er ook wel weer af. Maar voor 20 gulden, dat is voor een origineel spel niet veel.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:35

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Theeboon, PII450 en Ati Rage Pro werkt het zwaar klote

Verwijderd

hmmm na een paar dagen vind ik et zuigen

Verwijderd

Om het hoekje gluren en dan met de sniper-rifle zo'n Irakees een nekschot geven!
GENIAAL!!
Tof spel mits je van brute actie houdt. :7

Verwijderd

SOF = :r

• Rickstah
  • Laatst online: 01-09-2025
SOF = :9~

ECHT WAAR !

Verwijderd

SOF=TOF

Verwijderd

Rulez hard, maar ik speelde het op een voodoo2, en nu krijg ik het niet meer aan de praat op m'n tnt2. :(
Pagina: 1