Net een Philips Hp890 aangeschaft na hier en op andere plaatsen goede reviews te hebben gelezen. Direct getest natuurlijk (@stereoketen), en al direct wat teleurgesteld feitelijk. Hij gaat slechts heel stil bij gewoon radio luisteren. Het hoofdgebruik waar ik hem voor kocht was de PC, dus daar maar eens geluisterd. Dat was al direct een stuk beter! Ik heb een Nforce2 moederbord, een Asus a7n8x Deluxe, en ik weet in feite niet welke aansluiting echt bedoeld is om de koptelefoon op aan te sluiten. Nu heb ik de groene aansluiting gebruikt. Zal wel verkeerd zijn, want dan moet ik een aansluiting van mijn luidsprekers uittrekken eerst, maar daar werkt hij wel het hardst (normaalst) op. Het moet niet zo hard zijn dat je hem niet op je hoofd kunt houden natuurlijk, maar bij radio luisteren @ stereoketen was het echt niet normaal (CD is niet anders). Ik moet de volumeknop bijna opendraaien om op een normaal niveau te luisteren.
Op de PC dacht ik ook eerst dat het misschien aan een slechte kwaliteit van mp3 lag, maar een CD vond ik niet harder klinken. Eerder stiller.
Maar ik zit dus vooral met die stereoketen in mijn hoofd, want daar moet hij toch ook op werken zonder voorversterker oid?
Ken er wel niet veel van, maar mijn vorige ging toch harder, normaal zeg maar.
Op de PC dacht ik ook eerst dat het misschien aan een slechte kwaliteit van mp3 lag, maar een CD vond ik niet harder klinken. Eerder stiller.
Maar ik zit dus vooral met die stereoketen in mijn hoofd, want daar moet hij toch ook op werken zonder voorversterker oid?
Ken er wel niet veel van, maar mijn vorige ging toch harder, normaal zeg maar.