Hoi allemaal,
ik ben in het bezit van een Abit NF7-S moederbord (heb ik al een tijd hoor), maar nu ik serieus bezig ben met clocken, ben ik een bepaalde 'setting' tegengekomen, waarvan ik niet weet wat het is, en het ook nergens kan vinden (GoT search werkt nog steeds niet bij mij).
Het gaat om de setting 'EXT-P2P'S Discard Time' daarbij kan je kiezen uit:
1. 1 ms
2. 30 us --> Default
3. 9,6 us
4. 3,8 us
(Milli/Micro-seconde)
Weten jullie wat voor setting dit is, en wat er gebeurd als je het verandert? Ik heb het nog niet geprobeert, omdat ik bang ben (waarschijnlijk onterecht) dat mijn moederbord het loodje legt.
Ohja, verdere specs:
1700+ JUIHB (nu op stock ivm tijdelijke brakke cooler)
Corsair Value Select
3200 2*256 DC
Club 3D 9800 Pro 128 Mb
volgens mij is dit het enige wat jullie verder nog nodig hebben he? Anders hoor ik het wel.
ik ben in het bezit van een Abit NF7-S moederbord (heb ik al een tijd hoor), maar nu ik serieus bezig ben met clocken, ben ik een bepaalde 'setting' tegengekomen, waarvan ik niet weet wat het is, en het ook nergens kan vinden (GoT search werkt nog steeds niet bij mij).
Het gaat om de setting 'EXT-P2P'S Discard Time' daarbij kan je kiezen uit:
1. 1 ms
2. 30 us --> Default
3. 9,6 us
4. 3,8 us
(Milli/Micro-seconde)
Weten jullie wat voor setting dit is, en wat er gebeurd als je het verandert? Ik heb het nog niet geprobeert, omdat ik bang ben (waarschijnlijk onterecht) dat mijn moederbord het loodje legt.
Ohja, verdere specs:
1700+ JUIHB (nu op stock ivm tijdelijke brakke cooler)
Corsair Value Select
Club 3D 9800 Pro 128 Mb
volgens mij is dit het enige wat jullie verder nog nodig hebben he? Anders hoor ik het wel.