Toon posts:

verdwenen plaatjes

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik in internet explorer pagina's opvraag krijk ik soms een vak met een klein kruisje erin en verder niks bv als ik de site van leejoo's webhebbies opvraag staat er rechts een vak met iets erin maar ik kan niets zien alleen maar een vakje met een klein wit kruisje wie kan mij vertellen waar dit aan ligt

alvast bedankt

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:37
Ten eerste horen vragen over internet explorer horen in Software Algemeen, zoals je hier kunt lezen.

Verder ga ik dit topic sluiten, omdat deze topicstart wel erg karig is. Er missen overal punten, komma's en hoofdletters, verder: wat heb je zelf geprobeerd om uit te zoeken hoe dit komt? Welke versie van internet explorer, en welk OS uberhaupt? Lees voordat je een nieuw topic opent het stappenplan wat je kunt volgen om problemen op te lossen eens goed door, en volg de instructies die daar staan.

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:37
By the way, ook de SA FAQ al gelezen? IE vertoont geen plaatjes, enkel rode kruisjes?

Het kan natuurlijk ook gewoon dat een plaatje ontbreekt op die site, je omschrijving is sowieso te vaag om dat te kunnen afleiden. Is dit met alle plaatjes of gewoon heel af en toe? Als het alleen af en toe gebeurt ligt het waarschijnlijk gewoon aan die site.

Dit topic is gesloten.