Toon posts:

welke kaart te kopen???

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo

mijn 9800se is naar de ballen :( :( :( , nu ben ik opzoek naar een nieuwe kaart,

en ik heb mijn oog laten vallen op een:

5700 gigabyte of kan ik beter een ultra versie }) nemen het verschil is 60 euro is dat de moeite waard of niet.

alvast bedankt

• Ajunne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-09-2025

Ajunne

Uitje

Hangt ervan af wat je

a) Zelf nodig hebt aan 3D-geweld
b) Voor geld eraan wilt uitgeven

Ik denk dat alles boven de Radeon 9800 ofzo tegenwoordig nog wel als high-end bestempeld kan worden. Heel leuk, maar kost relatief veel geld.

Alles onder de Geforce4 Ti is tegenwoordig low-budget. Voor als je niet veel 3D nodig hebt.

De meeste mensen zitten tegenwoordig ergens ertussen in. Ik denk dat je best gewoon op de prijs kunt afgaan, dat is meestal nog wel de doorslaggevende factor. :)

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:26

UTM

Zoek eens reviews/benchmarks van deze kaarten op. Deze kan je bijvoorbeeld vinden op: www.tomshardwareguide.com en www.anandtech.com. Google is ook altijd behulpzaam ;). Je zult zien dat de ultra versie sneller is = beter. Maar vind jij het de 60 Euro waard? Dat zul je moeten bepalen aan de hand van benchmarks

Verder is het mischien slim om de FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (18/11/02) Welke kaart eens door te nemen ;)

[ Voor 19% gewijzigd door UTM op 19-08-2004 16:03 ]

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-08 18:06

Just_I

What did you just say?

Wat wil je met je kaart doen, wat is je budget, wat vind je belangrijk aan de kaart (eisen), overige pc specs :? ? Kortom om, meer info nodig om een keuze voor je te maken.

Ga eens op zoek naar benchmarks en bekijke reviews voordat je de keus maakt, keuze gemaakt check de pricewatch voor de laagte prijs.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Dit is gewoon een kwestie van wat reviews erbij zoeken en die lezen :)

Dit topic is gesloten.