Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gezocht: Kassa Beheer Software

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag Tweaker users.

Ik had ff een vraagje... Ik ben opzoek naar een kassa-beheer programma voor een bedrijf. Deze hebben zelf Total Sale aangeschaft maar het programma is een ramp. Daarom vraag ik juliie om hulp. Ze zijn opzoek naar een (super) gebruiksvriendelijk programma voor het windows platform.

Alvas bedankt en laters!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je zou eens moeten zoeken naar aanbieders van Horeca Automatisering?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11 21:38
Wat versta je precies onder kassabeheer? En in welke branche ben je actief? Mode heeft bijvoorbeeld vaak net even iets andere software nodig.

Verwijderd

Topicstarter
Simpel weg voor een Bruna, kantoor artikelen etc.

Verwijderd

Topicstarter
Het programma moet gewoon een database kunnen ondersteuen voor alle producten. En met kassa beheer bedoel ik gewoon dmv een scanner een product scannen en dan via het programma een kassa emulatie weergeven.

Nog meer vragen noem ze maar op :P

• Elwood Blues
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-11 16:19

Elwood Blues

87167191

Bij ons in de winkel gebruiken we Kassamatic (www.kassamatic.nl). Functioneert prima, maar ik heb geen idee wat het kost.

Verwijderd

Tsja, ik hoop op het einde m'n clipper kassa software uit 1996, eindelijk eens omgezet te hebben naar een windows versie.

Er zijn op dit moment wel een aantal betaalbare oplossingen, maar ik heb er enkele mogen zien en gebruiken maar ik was zwaar teleurgesteld in het gebruik van de meeste. (De hier genoemde heb ik nog niet gezien.)

echter Bruna is toch franchise? Ben je dan niet verplicht om met een bepaald systeem te werken?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 17:44 ]

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:01
Je topic start is een beetje magertjes, lees voortaan Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-topic even door.

Kun je eens wat meer info's geven over de verwachte functies van het pakket, en welke functies echt nodig zijn en welke functies overbodig zijn. En ook niet onbelangrijk over hoeveel kassa's gaat het. En wat heb je zelf ook al iets gevonden op dit gebied?

+Titel fix

[ Voor 26% gewijzigd door leon1e op 19-08-2004 17:55 ]

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Stabiel en echt goed www.proms.nl

[ Voor 25% gewijzigd door PWA op 19-08-2004 17:58 ]

Verwijderd

Waar ik werk gebruiken ze software van de haan. http:// www.haan.nl
Of het goed werkt weet ik niet, maar heb er nog nooit klachten over gehoord.

Verwijderd

Topicstarter
Nee als Bruna zijnde ben je van de Bruna zelf of werk je "zelfstandig" onder de naam van Bruna zoals in dit geval, je mag dus met je "kassa" doen wat je maar wilt :)

• Wesle
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 11-11 23:23
Ik weet dat het topic vrij oud is, maar mocht je nog niks gevonden hebben. Misschien is *spam*

[ Voor 30% gewijzigd door Lustucru op 20-01-2016 23:05 ]

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Na bijna 12 jaar?

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.